Skip to main content
Beantwoord

Meerdere T-Mobile Thuis abonnementen op het zelfde e-mail adres

  • 2 december 2021
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Ik wil graag inloggen op T-Mobile Thuis, maar, wanneer ik dat doe zie ik de gegevens voor een oud klantennummer: MSR***** .

Ik wil graag de gegevens zien voor ZHN*****, dat is geregistreerd op hetzelfde e-mail adres.

Bedankt.

 

(En, jawel, dit is al het zoveelste topic dat ik hierover begin - ik blijf dat doen totdat een en ander wordt opgelost, of mijn community account wordt verwijderd.)

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Jee., welkom op de Community!

We helpen je dolgraag om jouw verzoek in werking te stellen, dat staat voorop! Het heeft echter geen enkel nut om meerdere topics hierover aan te maken en daarin aan te geven dat je dit net zolang blijft doen totdat er gereageerd wordt. De Community hanteert een gemiddelde reactietijd van 24 tot maximaal 48 uur (‘s weekends ietwat langer). Moderators reageren binnen die gestelde termijn op volgorde van binnenkomst. Ik beloof je dat jouw andere topic binnen die reactietijd in behandeling genomen wordt.

Media is niet beschikbaar

Graag verzoek ik je ook om een volgende keer het bij maximaal één topic te houden. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nóg sneller helpen! Alvast bedankt voor je begrip. 

Neem voor de zekerheid ook eventjes onze huisregels door, daar hebben we precies uiteengezet hoe we de gedragsregels en huisstijl in acht nemen op de Community:

Media is niet beschikbaar

 

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2021

Goedemiddag @Jee., welkom op de Community!

We helpen je dolgraag om jouw verzoek in werking te stellen, dat staat voorop! Het heeft echter geen enkel nut om meerdere topics hierover aan te maken en daarin aan te geven dat je dit net zolang blijft doen totdat er gereageerd wordt. De Community hanteert een gemiddelde reactietijd van 24 tot maximaal 48 uur (‘s weekends ietwat langer). Moderators reageren binnen die gestelde termijn op volgorde van binnenkomst. Ik beloof je dat jouw andere topic binnen die reactietijd in behandeling genomen wordt.

Media is niet beschikbaar

Graag verzoek ik je ook om een volgende keer het bij maximaal één topic te houden. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nóg sneller helpen! Alvast bedankt voor je begrip. 

Neem voor de zekerheid ook eventjes onze huisregels door, daar hebben we precies uiteengezet hoe we de gedragsregels en huisstijl in acht nemen op de Community:

Media is niet beschikbaar

 

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen