Beste tmobile, jammer genoeg kan ik geen andere weg vinden om een probleem te bepraten. Ik ben een nieuwe klant en er kwamen 3 partijen om alles aan te sluiten, eerst de kabel van de rand van de straat naar mijn voordeur, zelfde dag iemand om de kabel via kruipruimte naar meterkast te brengen en 2 dagen later iemand om de modem te installeren en tv en pc aan te sluiten. de 1e twee partijen bevestigden dat er verbinding aangelegd was en dat alles zou werken. echter toen de monteur van quidion kwam was er dus geen signaal. ik zou zelfde dag wel signaal gaan ontvangen dit was 27 september. Hele week gewacht en diverse keren gebeld en er werd steeds gezegd jahoor de patch is gemaakt er is signaal, dus zou de monteur van gideon weer langs moeten komen, die is vandaag geweest maar ook deze kon geen verbinding krijgen, er is weer iets doorgezet en dan zou betekenen dat men er mee bezig is. Ik heb nu echter 3 dagen vrij genomen om thuis te kunnen zijn en nog steeds heb ik geen aansluiting, verbinding of signaal of hoe het ook heet. Er heb dus niks van tbmobile geen tv en geen internet. Ik heb uren aan de telefoon gezeten omdat erg druk is en niemand weet wat er precies aan de hand is. ik blijf vriendelijk want weet dat het allemaal nieuw is en dat het voor iedereen even wennen is. maar ik wil nu toch echt wel heel graag duidelijk horen wat er aan de hand is en wanneer dit opgelost gaat worden. ik heb weinig vertrouwen in wachten omdat ik dit pas gedaan heb en na een week bleek dat er niets opgelost was.Ik begrijp ook diverse opmerkingen over netbeheerder niet. Want ik dacht dat tmobile de roze kabels voor glasvezel had aangelegd (ik woon in den haag) dus is voor mij onduidelijk dat ik steeds lees dat kpn er iets mee te maken zou hebben. Ik word zeker vriendelijk geholpen door de medewerkers van tmobile maar geen duidelijke uitleg, er word steeds gezegt dat er email gestuurd is dat de monteur bezig is dat het doorgegeven is enz enz. maar wie is er nu verantwoordelijk hiervoor. Bellen kost heel veel tijd want de wachttijden zijn lang, dus ik zit gemiddeld zeker 4 a 5 uur per dag aan de telefoon of de chat. De chat werkt heel slecht want iedere keer als ik weer wat verder wil tikken word verbinding verbroken en moet ik weer opnieuw beginnen. De monteur zou mijn tv aansluiten en de pc, ik ben akkoord gegaan met achterlaten van een kabel en zou het zelf gaan doen zodra er signaal was. de kabel is echter niet lang genoeg want red het niet naar mijn tv, en die afstand is niet meer als 15 meter. ook staat op de site dat de pc ook word aangesloten maar daar kreeg ik geen kabel voor ik moest het doen met draadloze wifi en ik wil dat niet ik bedraad internet. Graag een oplossing voor al deze problemen en ook graag zo spoedig mogelijk. bij voor dank en met vriendelijke groet P van Beelen
onduidelijk waarom er geen verbinding gemaakt kan worden
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Ik heb voor je gekeken wat de huidige status is en heb het laatste verzoek weer bij Volker Wessels neergelegd. Het lijkt erop dat ze gisteren, onaangekondigd, langsgekomen zijn - hierdoor is de afspraak niet gelukt. Dit hebben we aangegeven en meteen geëscaleerd zodat het zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Hoe frustrerend ook, ik kan hier jammer genoeg geen tijdsindicatie op bieden omdat ik het oprecht niet weet. Doorgaans is de verwerkingstijd bij partners tussen de drie en vijf dagen, maar dit kan uitlopen en daarom zou ik het niet eerlijk tegenover jou vinden wanneer ik hier een tijd op vastpin.
Wat betreft de extra kabel: deze krijg je van ons op onze kosten, sorry dat hier een misverstand over bestond. Normaliter sturen we één lange kabel per TV Box mee, maar de PC en laptop vallen hier buiten. Dat mag duidelijker aangegeven worden, dat ben ik helemaal met je eens.
Ik hoop oprecht dat het nu snel verholpen wordt en wil je vragen om ons in dit topic op de hoogte te houden, mocht er iets wijzigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.