in mijn t-mobile staat de verkeerde abonnement statdatum.
7 sep i.p.v. 21 sep 2021
Op 2 sep kwam de 1e monteur niet opdagen zonder enkel bericht.
Op 7 sep kon er geen signaal meten.
Op 21 sep was de verbinding daadwerkelijk opgeleverd.
hoe kan ik dit laten aanpassen ?
ik heb dit al 2x telefonisch doorgegeven, zonder resultaat.
Heeft de afdeling verkoop een email-adres ?
Klantnummer: XXXX Moderator edit: klantnummer verwijderd; geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!
Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!
Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄
Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!
Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!
Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄
Geen zorgen; dat moet helemaal goed komen met de volgende factuur. We zien dat het teveel betaalde bedrag zal worden verrekend met de factuur van de volgende maand. Mocht het onverwachts toch zo zijn dat dat niet het geval is (wat ik niet denk! 😉), zullen we netjes de periode vergoeden die je teveel hebt betaald. Excuus voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.