Skip to main content
Beantwoord

abonnement startdatum klopt niet

  • 28 september 2021
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

in mijn t-mobile staat de verkeerde abonnement statdatum.

7 sep i.p.v. 21 sep 2021

Op 2 sep kwam de 1e monteur niet opdagen zonder enkel bericht.

Op 7 sep kon er geen signaal meten.

Op 21 sep was de verbinding daadwerkelijk opgeleverd. 

hoe kan ik dit laten aanpassen ?

ik heb dit al 2x telefonisch doorgegeven, zonder resultaat.

Heeft de afdeling verkoop een email-adres ?

 

Klantnummer: XXXX Moderator edit: klantnummer verwijderd; geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!

Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!

Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2021

Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!

Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!

Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 september 2021

Helder, dankjewel!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 30 september 2021

Heel graag gedaan, een prachtige voortzetting van de week toegewenst! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2021

Hi Jason,

Toch is het vanaf de 7e verrekend en niet vanaf de 21e.

Eigenlijk heeft dit mij meer tijd gekost dan de verschilwaarde. Maar het me meer om principe en eerlijkheid.

Graag een oplossing, of een rechtstreeks email-adres van degene die erover gaat.

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 25 oktober 2021

Hi @balboa ,

Geen zorgen; dat moet helemaal goed komen met de volgende factuur. We zien dat het teveel betaalde bedrag zal worden verrekend met de factuur van de volgende maand. Mocht het onverwachts toch zo zijn dat dat niet het geval is (wat ik niet denk! 😉), zullen we netjes de periode vergoeden die je teveel hebt betaald. Excuus voor het ongemak!  


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 november 2021

Factuur nov is binnen en nog geen compensatie.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 21 november 2021

Hoi @balboa,

Fijn dat je ons op de hoogte brengt en sorry, ik vind het jammer dat het nog niet is opgelost! Ik durf niet te zeggen wat er exact is misgegaan met de automatische verrekening. Graag wil ik voorkomen dat het weer misgaat en hierom ben ik aan de slag gegaan om een handmatige vergoeding voor je te regelen. Dit is gelukt en hierover heb je zojuist een automatische email ter bevestiging ontvangen. Ik kan je met 100% zekerheid garanderen, dit bedrag komt hoe dan ook terug op de factuur van december. Dit heb je zwart op wit én ik ga het voor je regelen!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen