Hoi @CowboyHenk, welkom op de Community!
We sturen tegenwoordig tien tot veertien dagen vóór de aansluitdatum jouw installatiepakket op. Dit doen we altijd naar het bij ons opgegeven aansluitadres. Jammer genoeg kun je dit niet wijzigen naar een ander adres, wat je echter wel kunt doen, is het direct laten afleveren bij een PostNL afhaalpunt door de Track & Trace te volgen en in te loggen bij PostNL.
27 februari is overigens wel heel ver voor de activatiedatum, oprechte excuses! Ik ga meteen na wat er aan de hand kan zijn en kom hier zo snel mogelijk op terug.
UPDATE: de activatiedatum op jouw nieuwe adres is 25 maart. Dat verklaart echter nog steeds niet waarom er voor gekozen is om ruim drie weken daarvoor het pakket te versturen (deze is op 3 maart bezorgd zie ik in de Track & Trace). Duizendmaal sorry voor het ongemak dat we jou hiermee opgezadeld hebben, dat is niet netjes. Heb je ervoor kunnen zorgen dat je het pakket nu wel in handen hebt gekregen?