Skip to main content
Beantwoord

Installatiepakket vertraagd

  • 17 februari 2021
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

 

ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen, ook geen Track&Trace per Mail ontvangen.

Wanneer wordt het geleverd?

Ben inmiddels verhuisd maar heb geen wifi.

 

Hoor het graag.

 

Bvd.

Recep Diri

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo 

Normaal krijg je het installatiepakket meestal 4 tot 7 werkdagen vóór de installatiedatum.

Het kan zijn dat er wat vertraging is, hou dan je T-Mobile thuis account en email in de gaten voor de track & tracé.

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22165 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2021

Hallo 

Normaal krijg je het installatiepakket meestal 4 tot 7 werkdagen vóór de installatiedatum.

Het kan zijn dat er wat vertraging is, hou dan je T-Mobile thuis account en email in de gaten voor de track & tracé.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 februari 2021

Goedemiddag,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb het nagekeken en daar staat het volgende:

 

Het vreemde is hoe kan er een installatiedag zijn als het installatiepakket nog niet is opgestuurd?

Graag uw reactie.

Groet,

Recep Diri


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22165 reacties
  • 17 februari 2021

@kral70

De installatiedatum krijg je al veel eerder, zoals hierboven vermeldt ontvang je het pakket 4 tot 7 dagen vóór deze datum.

Er is mogelijk wat vertraging, dus meer dan afwachten kan je niet doen helaas.

Er verschijnt een link in je T-Mobile thuis account met de track & trace code zodra het zover is en je ontvangt ook een mail.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 februari 2021

Ja 16de zou de installatiedatum ingaan, maar inmiddels is het 17 februari dan zou het toch geleverd moeten zijn?

 

Groet,

 

Recep


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 februari 2021

Kan ik nog een reactie krijgen op mijn bericht ik wacht inmiddels bijna drie weken.

Groet,

R.Diri


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 19 februari 2021

Hi @kral70 Ik heb meteen gecheckt hoe het zit. Zo te zien is er vertraging opgelopen door problemen in het systeem. Hierdoor duurt het langer voordat jouw pakket binnen komt. Ik zie dat het pakket vanochtend is verwerkt in het distributiecenter. Ik verwacht dat deze zo snel mogelijk wordt opgestuurd naar PostNL. Je ontvangt dan ook de Track & Trace code van het pakket. Nog eventjes geduld, maar het pakket is onderweg!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 februari 2021

Dank voor de reactie.

Ik heb het nagekeken en tot op heden nog geen track en trace code ontvangen, enig idee wanneer ik dit kan verwachten?

21 januari heb ik de verhuizing doorgegeven en wij zijn inmiddels een maand verder.

 

Hoor het graag en bij voorbaat dank.

 

Groet,

 

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 23 februari 2021

Hoi @kral70,

Nogmaals onze diepe excuses voor de vertraging. Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je inmiddels het installatiepakket hebt ontvangen. Mocht je nog willen proberen om de installatieafspraak met Guidion naar voren te halen, dan raad ik je graag aan om de initiële afspraaklink te bekijken of om ze te bellen op 088 - 200 0151. Zij zijn de komende dagen bereikbaar van 09:00-21:00. De levering van het internet is in ieder geval in zicht!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen