Yes, it’s fiber. There is not signal on the line, so the technician contacted KPN and opened a ticker. I hope to receive KPN’s response soon. Do you know how long it takes?
Hi @gmunumel, I was very delighted to find out that your connection was fixed a little over 2 hours ago. Feel free to let me know if there's anything else. For now I wish you a lot of fun with our internet!
ongeveer een maand geleden heb ik een nieuwe behuizing TMobile thuis wifi besteld, de monteur kwam naar mij toe om de modem correct aan te sluiten maar zonder de resulterende verbinding, omdat we de basisaansluiting in huis hebben van KPN. Niemand heeft ooit contact met mij opgenomen, ook al kwam ik naar u (Tmobile) dat u mijn situatie afhandelt. Bedankt voor het antwoord.
Hi @witeeek, I directly took a look into your profile! I can see that my colleagues are doing their absolute best to solve this issue for you as soon as possible. The external supplier will contact you to fix this. Please be aware that they can call you anonymously. Fingers crossed that you can enjoy your connection real soon! Can you let us know when you received a call from the external supplier? 💪
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.