Skip to main content
Beantwoord

Subscription T-Mobile but KPN line


Hello,

 

Today came the technician of T-Mobile and couldn’t install Wifi nor TV because the line owns by KPN is not working properly. 

 

Is there an app where I can check the progress of this incident?

 

Please, let me know if I need to provide some details. 

 

Thanks in advance. 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hello @gmunumel 

There is no such app but since a technician had to do the installation, it's Fiber?

The technician should have informed the technical department of the problem. Is there no signal on the line or does it need to be fixed?

Normally KPN should contact you after a few days.

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2020

Hello @gmunumel 

There is no such app but since a technician had to do the installation, it's Fiber?

The technician should have informed the technical department of the problem. Is there no signal on the line or does it need to be fixed?

Normally KPN should contact you after a few days.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 september 2020

Thanks for you reply. 

 

Yes, it’s fiber. There is not signal on the line, so the technician contacted KPN and opened a ticker. I hope to receive KPN’s response soon. Do you know how long it takes?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 30 september 2020

@gmunumel 

It could take up to 5 working days, I hope the ticket to KPN is made correctly for you so there are no further delays.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 september 2020

I hope so. Because we have been waiting for wifi and tv for so long. 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 1 oktober 2020

Hi @gmunumel, I was very delighted to find out that your connection was fixed a little over 2 hours ago. Feel free to let me know if there's anything else. For now I wish you a lot of fun with our internet! :smile:  


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 oktober 2020

Yes, my connection was fixed. A KPN’s technician came and fixed it. 

Thanks for following my issue. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 januari 2022

Goededag,

 

ongeveer een maand geleden heb ik een nieuwe behuizing TMobile thuis wifi besteld, de monteur kwam naar mij toe om de modem correct aan te sluiten maar zonder de resulterende verbinding, omdat we de basisaansluiting in huis hebben van KPN. Niemand heeft ooit contact met mij opgenomen, ook al kwam ik naar u (Tmobile) dat u mijn situatie afhandelt. Bedankt voor het antwoord.

 

Vit Karban


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 januari 2022

I have absolutely the same problem!

 

Can someone contact me, please? 

 

THX Vit Karban

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 24 januari 2022

Hello @witeeek 

Can you remove your email and phone number? This is a public community so everyone can see it, a moderator will reply in your own topic.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 24 januari 2022

Hi @witeeek, I directly took a look into your profile! I can see that my colleagues are doing their absolute best to solve this issue for you as soon as possible. The external supplier will contact you to fix this. Please be aware that they can call you anonymously. Fingers crossed that you can enjoy your connection real soon! Can you let us know when you received a call from the external supplier? 💪


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 januari 2022

I will, thank you for answer.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 februari 2022

Opgelost een mand geleden. Dank u.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 1 maart 2022

Fijn om te horen @witeeek! Mocht je onverhoopt nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We zitten hier op de Community voor je klaar.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen