Skip to main content
Beantwoord

overstap van T mobile naar Ziggo

  • 6 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 671 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb begin juni een overstap aangevraagd naar Ziggo, omdat Ziggo mij sneller internet kon leveren. De overstap zou 21 juli klaar moeten zijn.

21 juni van zowel T Mobile als Ziggo de bevestiging gekregen dat de overstap goed ging. T Mobile bevestigde per mail zelfs dat per 21 juli mijn abonnement werd beëindigd. Volgens Ziggo zou mijn abonnement nog maximaal 2 weken doorlopen als de dienst nog niet werkte en werd dan automatisch beëindigd.

22 juli is de installatie van Ziggo succesvol verlopen. Nu, 6 augustus, is mijn overstap nog niet geregeld en wijst T Mobile naar Ziggo en Ziggo naar T mobile. Hoe kan dit als de diensten van T Mobile automatisch na 2 weken zouden moeten stoppen?

Beste antwoord door Sander

Hi @Michi75,

 

Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!

 

Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9284 reacties
  • 6 augustus 2020

Als je de Ziggo overstap service hebt gebruikt moeten zij bij T-Mobile melden dat de overstap succesvol is en de DSL lijn kan worden afgebroken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2020
eric_2 schreef:

Als je de Ziggo overstap service hebt gebruikt moeten zij bij T-Mobile melden dat de overstap succesvol is en de DSL lijn kan worden afgebroken.

 

Ik heb zelf al 2(!) keer aangegeven dat de overstap succesvol is. Weer zo’n “regels zijn regels” antwoord waar ik niks mee kan. Reageer dan niet...


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9284 reacties
  • 7 augustus 2020

Nou, beetje aardiger mag ook wel. Je praat hier met medeklanten die elkaar helpen met tips en trucs. Maar als dit je houding is maak je geen vrienden hier.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2020

Hi @Michi75,

 

Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!

 

Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 mei 2021

Hoi,

 

vraagje: ik stap over van ziggo naar t-mobile. Ziggo stopt per 15-6 en T-mobile start op 18-6. Betekent dit dat we 3 dagen geen tv/internet hebben? Hoop het niet want dan is er paniek thuis ;) dank alvast voor de reactie 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Marcel101, we pakken jouw vraag verder op in je eigen topic. Zo houden we alles overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! 😉

Media is niet beschikbaar

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen