Ik heb begin juni een overstap aangevraagd naar Ziggo, omdat Ziggo mij sneller internet kon leveren. De overstap zou 21 juli klaar moeten zijn.
21 juni van zowel T Mobile als Ziggo de bevestiging gekregen dat de overstap goed ging. T Mobile bevestigde per mail zelfs dat per 21 juli mijn abonnement werd beëindigd. Volgens Ziggo zou mijn abonnement nog maximaal 2 weken doorlopen als de dienst nog niet werkte en werd dan automatisch beëindigd.
22 juli is de installatie van Ziggo succesvol verlopen. Nu, 6 augustus, is mijn overstap nog niet geregeld en wijst T Mobile naar Ziggo en Ziggo naar T mobile. Hoe kan dit als de diensten van T Mobile automatisch na 2 weken zouden moeten stoppen?
Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!
Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!
Nou, beetje aardiger mag ook wel. Je praat hier met medeklanten die elkaar helpen met tips en trucs. Maar als dit je houding is maak je geen vrienden hier.
Ik kijk graag met je mee! Allereerst jammer dat je overstapt, dat had ik graag anders gezien. Ik wil je ook graag nog wijzen op deze website: inschrijven glasvezel in Eindhoven. Er komen hele mooi snelheden voor mooie prijzen!
Wat eric_2 (een klant, geen medewerker) aangeeft, klopt als een bus. Als je een overstapservice neemt bij je nieuwe provider, dan behoort deze jou te begeleiden tijdens de overstap. Sterker nog, er zijn aparte communicatielijntjes tussen de providers om dat soepel te laten verlopen. Ik zie dat je de overstapservice hebt aangevraagd en wij 100% volgens de wens van de nieuwe provider handelen. Ik moet je verwijzen naar je nieuwe provider - het is geen stijl om jou contact op te laten nemen met je oude provider, dat is juist waar de overstapsercvice voor is. Ik hoop dat je snel de service krijgt waar je recht op hebt!
vraagje: ik stap over van ziggo naar t-mobile. Ziggo stopt per 15-6 en T-mobile start op 18-6. Betekent dit dat we 3 dagen geen tv/internet hebben? Hoop het niet want dan is er paniek thuis ;) dank alvast voor de reactie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.