Goedemiddag @Peter1964, top dat je dit aankaart op de Community en welkom!
Ik heb jouw uitleg meteen doorgegeven aan onze techneuten zodat dit binnen vijf werkdagen kan worden opgepakt. Sorry voor het ongemak. Normaliter worden tickets bij onze operationele technische dienst binnen twee werkdagen opgepakt, maar door de drukte is de verwachte behandelingstijd iets gestegen naar gemiddeld vijf werkdagen.
De Glasvezelverbinding wordt wel opengezet voordat de monteur komt, maar we kunnen pas op afstand uitlezen of er licht op het FTU (Glasvezelaansluitpunt) komt wanneer hier een Media Converter en modem op aangesloten wordt. Zonder aangesloten apparatuur kan de vezel weliswaar openstaan, maar zie je niet of deze verbinding kan maken.
Heb je in de tussengelegen periode de beschikking over een mobiele telefoon met hotspot functie en 4G Internet? Mocht je een T-Mobile mobiel abonnement of prepaid hebben, dan wil ik je graag een Unlimited Internet voucher toesturen zodat je gedurende zeven dagen online kunt zijn via een mobiele hotspot met PC en/of laptop. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan pak ik dit zo snel mogelijk voor je op! 😊