Skip to main content
Beantwoord

Activatie diensten


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 31 maart 2020 is mijn abonnement voor TV en Internet ingegaan. Alles snel geïnstalleerd en binnen vijf minuten deed alles het, superfijn.

Alleen staat in My T mobile nog steeds aangegeven dat internet wacht op activatie en gisteren kreeg ik zelfs een sms dat ik mijn T mobile thuis nog moest installeren. 

Hierdoor kan ik ook nog niet volledig gebruik maken van het klantvoordeel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles wordt geactiveerd?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @MaVe79 

Welkom bij T-Mobile!

Het kan af en toe voorkomen dat het administratief niet vanzelf gaat en dat er even een "push" nodig is.

Een Moderator kan dit voor je regelen, ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Bellen naar de klantenservice kan natuurlijk ook op 0800 0092.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21059 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2020

Hallo @MaVe79 

Welkom bij T-Mobile!

Het kan af en toe voorkomen dat het administratief niet vanzelf gaat en dat er even een "push" nodig is.

Een Moderator kan dit voor je regelen, ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Bellen naar de klantenservice kan natuurlijk ook op 0800 0092.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2020

tnx, dan wacht ik nog even af. 


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 9 april 2020

Hey @MaVe79,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :tada:  Hopelijk is je overstap soepel verlopen en werkt alles naar behoren. :smile: Jouw aanmelding is nu ook administratief bij ons verwerkt en je kunt je Klantvoordeel activeren via je My T-Mobile Thuis omgeving. Geniet van je voordeel!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen