Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding Thuis

  • 12 januari 2020
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Er is geen mobiel netwerk 

 

Beste antwoord door Brian

Hi @Ramisakka, gaat het in dit geval om je vaste internet abonnement? Ik zie dat je inmiddels al een collega hebt gesproken en dat we een monteur langs gaan sturen, helemaal goed! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 januari 2020

Ik heb een nieuw Internet Home-abonnement 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2020

Hi @Ramisakka, gaat het in dit geval om je vaste internet abonnement? Ik zie dat je inmiddels al een collega hebt gesproken en dat we een monteur langs gaan sturen, helemaal goed! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 januari 2020

Heel erg bedankt 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen