Skip to main content
Beantwoord

Track en trace nummer bij bestellen T-mobile Thuis

  • 19 december 2019
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken

Hallo, ik heb dus T-mobile Thuis besteld. En dat zou vandaag bij mij thuis afgeleverd worden via postnl. Nou heb ik geen track en trace code ontvangen bij de bestelling. Is dat gebruikelijk? Aangezien het pakket volgens de website alleen door degene die het besteld had met geldig legitimatiebewijs aangenomen kon worden. 

Beste antwoord door Piotr

Hey @Bvanreeven,

Tof dat je naar ons gaat overstappen! Welkom! :smile:

Een week voor deze aansluitdatum krijg je van ons het Installatiepakket met de post. Wanneer het pakket wordt verzonden ontvang je ook een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. 

Nu zie ik dat er bij jou aanvraag nog geen aansluitdatum bekend is. Vreemd, dit zou wel al het geval moeten zijn! Ik heb dit daarom zojuist aangekaart bij onze techneuten om te onderzoeken waarom de aansluitdatum nog niet bekend is. Zodra er een datum bekend is, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte!

Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2019

Hey @Bvanreeven,

Tof dat je naar ons gaat overstappen! Welkom! :smile:

Een week voor deze aansluitdatum krijg je van ons het Installatiepakket met de post. Wanneer het pakket wordt verzonden ontvang je ook een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. 

Nu zie ik dat er bij jou aanvraag nog geen aansluitdatum bekend is. Vreemd, dit zou wel al het geval moeten zijn! Ik heb dit daarom zojuist aangekaart bij onze techneuten om te onderzoeken waarom de aansluitdatum nog niet bekend is. Zodra er een datum bekend is, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen