Het heeft even geduurd, heel wat telefoontjes en veel geduld, maar….eindelijk werkt het! Door wat voor reden dan ook had KPN mij al afgesloten, dus zat ik van de ene op de andere dag zonder internet, tv, radio, enz. Geprobeerd om KPN opnieuw signaal te laten activeren, maar dat lukte dus hoe dan ook niet. De aansluiting door T-Mobile/Guideon kon ook met geen mogelijkheid vervroegd worden, en bleef dus op de afgesproken datum 22 juli as. staan. Dit zou betekenen dat ik al met al ruim een week geen internet zou hebben. Gelukkig, na wat heen en weer gebel, kreeg ik van een begripvolle medewerkster bij T-Mobile op mijn verzoek toestemming om het modem en de converter zelf te instaleren en aan te sluiten, want het T-Mobile signaal was op mijn adres al actief volgens haar. Alles aangesloten en nog wel na even zoeken de dipswitches op de converter anders gezet te hebben had ik weer internet. Dank aan iedereen die meegedacht en gereageerd heeft, zeker aan de medewerkster die ik als laatste gesproken heb en die mij bij wijze van uitzondering toestond om e.e.a. zelf te installeren. Ter controle komt de afgesproken monteur vrijdag 22 juli alsnog langs, dus eind goed, al goed.