Skip to main content
Beantwoord

[English] portal shows "Order Completed" but my internet is still not working!

  • 7 november 2019
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Today, the Guidion technician came to make the installation of my internet, because I couldn't do it by myself. He found out that there's no internet signal coming to my place, which you can see in the report he wrote (Guidion technician report):

"DSL installatie NIET werkend opgeleverd
GEEN signaal of ISRA punt aanwezig. Vanaf meterkast loopt er een blauwe kabel naar het pand er naast en komt er een
4 arderige kabel terug. Op de 4 arderige kabel heb ik de 2 aarder paren getest met telefoon isra kabel. Maar geen signaal.
Met Guidion gebeld en die gaan het door zetten naar BO KPN
Klant geïnformeerd over verdere procedure”.

 

And even though my internet is still not working, I got an e-mail saying that it actually is and that I will receive my first invoice!

 

 

Beste antwoord door Brian

@pedromtcosta, it looks like our mechanic got you online today, very good! I’ve just entered a credit for the period of 28-10 until 15-11 because of course you won’t have to pay subscription costs when you’re not online. Apologies for the delay and if you have any questions I’ ll be happy to help!

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2019

@pedromtcosta, it looks like our mechanic got you online today, very good! I’ve just entered a credit for the period of 28-10 until 15-11 because of course you won’t have to pay subscription costs when you’re not online. Apologies for the delay and if you have any questions I’ ll be happy to help!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen