Skip to main content
Beantwoord

Geen glasvezel nieuwbouw

  • 4 november 2019
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Afgelopen vrijdag is de monteur langs gekomen om T-Mobile thuis te installeren  in onze nieuwbouwwoning. Dit is niet gelukt omdat er geen glasvezel signaal was.

De monteur kon niet aangeven hoe lang dit ging duren. Ook gebeld met de klantenservice en die wisten het ook niet. 

Best vreemd, omdat bij de buren (andere provider) alles wel gewoon werkt.

Ik zou het fijn vinden als ik iets meer duidelijkheid zou hebben. 

Mobiele data vliegt er doorheen zo.

Ik hoor graag van jullie ,

Gr. Denise 

Beste antwoord door JoëlG

Hoi @Denise0908, welkom op onze Community!

Wat gaaf dat je T-Mobile Thuis klant bent geworden, natuurlijk help ik je hier graag bij! Ik zie dat je inmiddels al signaal hebt en online bent - helemaal goed! Als je nog vragen hebt horen we dat natuurlijk graag.

Bekijk origineel

1 reactie

JoëlG
  • Oud-medewerker
  • 40 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2019

Hoi @Denise0908, welkom op onze Community!

Wat gaaf dat je T-Mobile Thuis klant bent geworden, natuurlijk help ik je hier graag bij! Ik zie dat je inmiddels al signaal hebt en online bent - helemaal goed! Als je nog vragen hebt horen we dat natuurlijk graag.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen