Skip to main content
Beantwoord

Customer benefit does not work

  • 29 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Good afternoon.

Since yesterday our tmobile thuis is active. Parallel I have a mobile contract, but it is not possible to activate the customer benefit. 

At the tmobile app, there is an error message when I want to link both contracts. 

At the tmobile thuis homepage it is stuck at step 2 "anfrag is under work", but no progress can be seen. 

Thanks for help 

Beste antwoord door JoëlG

Topic gesloten ivm dubbel topic: Customer benefit not possible.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

JoëlG
  • Oud-medewerker
  • 40 reacties
  • Antwoord
  • 12 november 2019

Topic gesloten ivm dubbel topic: Customer benefit not possible.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen