Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen My T-Mobile Thuis en My T-Mobile

  • 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Ik heb zojuist een T-Mobile Thuis abonnement besteld, maar ik kan geen wachtwoord aanmaken voor mijn t-mobile thuisaccount en dus niet mijn huidige provider doorgeven voor de overstapservice. Tevens kan ik niet meer inloggen op mijn My T-Mobile account. 

Beste antwoord door Brian

Hi @PFH78, zie tot mijn schrik dat de aanmelding al is geannuleerd. :scream:  Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2019

Hi @PFH78, zie tot mijn schrik dat de aanmelding al is geannuleerd. :scream:  Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen