Beantwoord
Verlate oplevering door kabelbreuk
Beste T-mobile,
Als ik al denk aan T-mobile gaan mijn nek haren op het moment omhoog staan......
Wij zijn 2 juni over gestapt van KPN naar jullie, en phoehoe wat hebben wij een spijt zeg.
Doordat de glasvezel in de wijk bij ons kapot gegraven was konden jullie bij ons de tv niet aansluiten.
Uiteindelijk in juli werd de glasvezel kabel gemaakt en kon er eindelijk iemand van jullie langs komen om alles aan te sluiten. Nou dit bleek al erg lastig voor jullie te zijn want Guidion kwam maar niet langs na 100x contact te hebben gehad met jullie en met Guidion hebben wij besloten alles zelf aan te sluiten. Want eerlijk is eerlijk een mens is erg blij als ze na 3 maanden weer tv hebben. Nu zit het zo dat er een een of andere kastje nog niet aangesloten was omdat alleen jullie dit kunnen doen...... We belde maar weer naar de klantenservice van T-mobile een kregen een dame aan de telefoon. Die dame verklaarde ons voor gek en gaf aan dat alles werkte zoals hoort. Nou ik zal je vertellen dat dat niet het geval was ik heb toen ook aangegeven dat wij niet terug konden kijken op geen een zender. Hier zou een melding van worden gemaakt. Ook gaf ik aan dat voor de maanden dat ik geen diensten bij jullie heb gehad ik niet wilde betalen. Dit was geen probleem en zou geregeld worden. Nou die laatste 2 dingen zijn tot op de dag van vandaag nog steeds niet geregeld en wij zijn nog steeds netjes aan het betalen..... Ik ben er nu wel klaar mee en kan nergens een klacht in dienen. Elke keer als ik bel wordt er gezegd oh mevrouw dat gaan we regelen en 3 maanden verder is er nog steeds niet geregeld......
Wat kan je doen om een keer door te dringen bij T-mobile?
Wij gaan dus snel weer over stappen naar KPN (als ons contract bij jullie afloopt) want daar hebben wij dit nog nooit meegemaakt.
Groetjes een hopeloze klant
Als ik al denk aan T-mobile gaan mijn nek haren op het moment omhoog staan......
Wij zijn 2 juni over gestapt van KPN naar jullie, en phoehoe wat hebben wij een spijt zeg.
Doordat de glasvezel in de wijk bij ons kapot gegraven was konden jullie bij ons de tv niet aansluiten.
Uiteindelijk in juli werd de glasvezel kabel gemaakt en kon er eindelijk iemand van jullie langs komen om alles aan te sluiten. Nou dit bleek al erg lastig voor jullie te zijn want Guidion kwam maar niet langs na 100x contact te hebben gehad met jullie en met Guidion hebben wij besloten alles zelf aan te sluiten. Want eerlijk is eerlijk een mens is erg blij als ze na 3 maanden weer tv hebben. Nu zit het zo dat er een een of andere kastje nog niet aangesloten was omdat alleen jullie dit kunnen doen...... We belde maar weer naar de klantenservice van T-mobile een kregen een dame aan de telefoon. Die dame verklaarde ons voor gek en gaf aan dat alles werkte zoals hoort. Nou ik zal je vertellen dat dat niet het geval was ik heb toen ook aangegeven dat wij niet terug konden kijken op geen een zender. Hier zou een melding van worden gemaakt. Ook gaf ik aan dat voor de maanden dat ik geen diensten bij jullie heb gehad ik niet wilde betalen. Dit was geen probleem en zou geregeld worden. Nou die laatste 2 dingen zijn tot op de dag van vandaag nog steeds niet geregeld en wij zijn nog steeds netjes aan het betalen..... Ik ben er nu wel klaar mee en kan nergens een klacht in dienen. Elke keer als ik bel wordt er gezegd oh mevrouw dat gaan we regelen en 3 maanden verder is er nog steeds niet geregeld......
Wat kan je doen om een keer door te dringen bij T-mobile?
Wij gaan dus snel weer over stappen naar KPN (als ons contract bij jullie afloopt) want daar hebben wij dit nog nooit meegemaakt.
Groetjes een hopeloze klant
Beste antwoord door Brian
Hi @Nstephania1994 , dat is geen lekkere start! Ik zie dat de monteur op 21-06 de installatie afgemeld heeft als zijnde geĂŻnstalleerd maar dat er geen verbinding was (vanwege de kabelbreuk). Heeft deze afspraak wel of niet plaats gevonden? Mogelijk komt hier de verwarring vandaan. Zo te zien is het uiteindelijk op 17-09 wel gelukt, top!
Wat het terug kijken betreft zijn er twee mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Begin Gemist, hiermee kan je een programma vanaf het begin terug kijken, dit kan je doen vanuit de TV Gids. Daarnaast is Programma Gemist beschikbaar, dit doe je vanuit het menu. In dit topic vind je meer informatie hierover. Op onze website vind je een overzicht van de zenders waarvoor dit beschikbaar is.
De vergoeding is op 30-09 al aangemaakt door mijn collega en deze zal je terug zien op je factuur van oktober! 🙂
Bekijk origineelWat het terug kijken betreft zijn er twee mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Begin Gemist, hiermee kan je een programma vanaf het begin terug kijken, dit kan je doen vanuit de TV Gids. Daarnaast is Programma Gemist beschikbaar, dit doe je vanuit het menu. In dit topic vind je meer informatie hierover. Op onze website vind je een overzicht van de zenders waarvoor dit beschikbaar is.
De vergoeding is op 30-09 al aangemaakt door mijn collega en deze zal je terug zien op je factuur van oktober! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.