Skip to main content
Beantwoord

inloggen t-mobile thuis lukt niet


Hey t-mobile ik kan niet inloggen bij t-mobile thuis niet met m’n Hotmail adres of met t-mobilethuis account

groetjes kristel

Beste antwoord door Brian

Hi @Kristel46, ik heb met je meegekeken en ik zie nog een eerdere geannuleerde aanmelding staan. Hierdoor is het systeem wat 'in de war'. Ik laat de e-maialdressen verwijderen bij de oude aanmelding en daarna zou je in moeten kunnen loggen! Je ontvangt een e-mail van ons zodra het is aangepast.
Bekijk origineel

13 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 16 september 2019
Hi @Kristel46, ik heb met je meegekeken en ik zie nog een eerdere geannuleerde aanmelding staan. Hierdoor is het systeem wat 'in de war'. Ik laat de e-maialdressen verwijderen bij de oude aanmelding en daarna zou je in moeten kunnen loggen! Je ontvangt een e-mail van ons zodra het is aangepast.

  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 20 juni 2020

Got the same problem. 

Can’t log in to Mijn T-Mobile Thuis any more.

Can’t log in to webmail using ...@t‑mobilethuis.nl email address.

Called klantenservice who told me that something isn’t working right (I know; that’s why I phoned).

Problem still not fixed.

 


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 22 juni 2020

Hey @davidpm,

I’m here to help you! I went ahead immediately and I’ve deleted the e-mail address of your old subscription. Could you once again try to request a new password with your personal e-mail address? If you still encounter problems, please send me a DM. Then I'll make sure that you'll receive a temporarily password for your My T-Mobile Thuis account. 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 23 juni 2020

@Piotr thanks for the reply

I can now log in to T-Mobile Thuis (without requesting a new password).

However webmail still does not work (I don’t get an error. It just does nothing at the login screen).

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hi @davidpm, great to hear your My T-Mobile Thuis account is fully operational! Regarding the webmail: are you sure you're using the right link (screenshot below)?

 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 24 juni 2020

Yes, I’m sure.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Good morning @davidpm, could you please post a screenshot of the login screen where nothing occurs? It appears as though there's an issue with the login on your side. I'll try to fix it with our technical department, if possible. No worries, we'll find a solution, I'm absolutely positive! 😊


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 26 juni 2020

 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 26 juni 2020

voor de duidelijkheid…

nothing happens regardless of what username/password i enter. this worked OK some months ago.

when i could not log in to T-Mobile Thuis (itself a very odd problem; what happened to my username?) I tried webmail and saw this problem for the first time.

I tried Chrome, Chrome Incognito, Opera, Edge (new version). All the same.

I hope you are not going to say that I have to be at home using my T-Mobile connection for this to work…

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22170 reacties
  • 26 juni 2020

@davidpm 

Do you also get the same when using your mobile phone?


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 27 juni 2020
Waqqas schreef:

@davidpm

Do you also get the same when using your mobile phone?

Yes. How would that be different?


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 27 juni 2020

I can finally log in to webmail after I create a new password (the same as the old one, incidentally) for my primary @t-mobilethuis.nl email address. Still can’t log in via IMAP, though.

 

So, some takeaways:

  • T-Mobile Thuis randomly revokes access to your account so that you can’t look up your TV PIN to watch TV remotely (TV Anywhere app loses PIN after Android 10 upgrade)
  • Your account gets reinstated but your email password is reset (email via ISP address is necessary for some things)
  • Webmail login does not give any feedback so no way for customer to determine the issue
  • Access to support forum possible if you have a T-Mobile mobile account but not clear how to get support when your account is randomly revoked (phone support doesn’t help)

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Good afternoon @davidpm, glad to hear webmail finally works! At least, partially. 

Great feedback, one little side note though: we don't intentionally or randomly revoke acces to an account unless requested by a user. 

Regarding the other three points; thanks! We still have a ways to go on some levels. If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to ask.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen