Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile Thuis installatie niet gelukt - Vervangend internet?

• 30 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Goedenavond,

Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen op mijn DM van afgelopen maandag 26 augustus(!). Vorige week vrijdag 23 augustus probeerde ik mijn T-Mobile Thuis pakket te installeren wat helaas niet lukte aangezien het 'internet icoontje' niet gaat branden ondanks het juist aansluiten op de wandcontactdoos. Wat ook vreemd is: in My T-Mobile Thuis staat nog bij Internet 50: 'Je aanvraag is in behandeling'. Het duurt maar liefst twee weken voordat er een monteur kan komen vanuit Guidion. Twee weken te lang aangezien ik hard internet nodig heb voor zowel mijn studie als werk.

Is hier een oplossing voor te verzinnen? Ik heb (nog) geen T-Mobile 06-nummer waardoor een Unlimited abonnement denk ik niet tot de mogelijkheden behoort.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Gerben de Graaf

Beste antwoord door Hidden.nld

Je zou even een T mobile prepaid kaart kunnen halen. Dan kan je dar een bundel onbeperkt internet op krijgen. Via hotspot kun je het dan je andere apparaten ook verbinden
Bekijk origineel

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2019
Je zou even een T mobile prepaid kaart kunnen halen. Dan kan je dar een bundel onbeperkt internet op krijgen. Via hotspot kun je het dan je andere apparaten ook verbinden

Candy
  • Oud-medewerkster
  • 117 reacties
  • 4 september 2019
Hoi @gerbendg97,

Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat mijn collega je in de T-shop je verder heeft geholpen. Top! Thanks @Hidden.nld voor de tip. 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen