Beantwoord
Appratuur teruggestuurd maar (nog) niet ontvangen
Beste Tmobile, ook ik heb een bericht ontvangen dat de modem nog niet teruggestuurd zou zijn. Tmobile thuis abonnement is sinds augustus opgezegd en 29-07 verzonden. Graag kom ik in contact om de verzendbevestiging te versturen zodat mij niet onnodig kosten in rekening worden gebracht.
Vriendelijke groet,
Kevin
Vriendelijke groet,
Kevin
Beste antwoord door TAVL
Goedemiddag @kevdie ,
Vaak is het een vertraging van verwerking van de pakketten die de boosdoener is. Ondertussen krijg jij een automatische melding met de waarschuwing het pakket op tijd te versturen. In de meeste gevallen hoor je hier niets meer van.
Het is goed dat je jouw verzendbewijs hebt bewaard. Een foto hiervan kun je delen met webcare, zodat zij het voor je kunnen nakijken en als het nodig is corrigeren. Zij lezen mee op dit klant helpt klantforum en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Je kunt daarna het verzendbewijs via persoonlijk bericht aan hen verstuurd.
Bekijk origineelVaak is het een vertraging van verwerking van de pakketten die de boosdoener is. Ondertussen krijg jij een automatische melding met de waarschuwing het pakket op tijd te versturen. In de meeste gevallen hoor je hier niets meer van.
Het is goed dat je jouw verzendbewijs hebt bewaard. Een foto hiervan kun je delen met webcare, zodat zij het voor je kunnen nakijken en als het nodig is corrigeren. Zij lezen mee op dit klant helpt klantforum en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Je kunt daarna het verzendbewijs via persoonlijk bericht aan hen verstuurd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.