Skip to main content
Beantwoord

My T-Mobile Thuis inlogproblemen


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Na herhaalde pogingen nog steeds niet kunnen inloggen en/of tmobile thuis kunnen activeren. Het opgegeven email adres wordt niet herkent en kan zo dus geen gebruik maken van tmobile thuis. Graag hulp..

Beste antwoord door Brian

Hi @Sjoerd2, de reden dat je niet in kan loggen is omdat er in het verdelen een dubbel aanmelding is gedan waardoor het e-mailadres twee keer in het systeem staat. Geen zorgen, ik laat de e-mailadressen verwijderen bji de oude aanmelding, daarna kan je weer inloggen! Je ontvangt een bericht per e-mail zodra het aan is gepast.
Bekijk origineel

6 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 28 juli 2019
Hoi @Sjoerd2,

Natuurlijk wil ook jij graag z.s.m met T-Mobile Thuis aan de slag!
Daarom verwijs ik je even door naar deze suggesties van @Sander.
Laat je ons even weten of het met deze suggesties gelukt is?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 29 juli 2019
Hoi @Sjoerd2,

Hier heb ik inderdaad wat suggesties voor: inlogtips My T-Mobile Thuis.

Het belangrijkste is: probeer het @t-mobilethuis.nl e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dan wordt er ook een e-mail gestuurd naar je eigen privé e-mailadres.

Laat je weten of het hiermee lukt? 🙂

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 juli 2019
Dank voor de reacties,

Helaas werkt ook dat niet, of laat ik het zo zeggen dat ik geen mail krijg op mijn mailadres om het wachtwoord te wijzigen. Geen idee wat het wachtwoord is ook

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 juli 2019
Jammer genoeg hier ook geen oplossing..
Gelukkig is het contract bijna voorbij en kan ik eindelijk gaan opzeggen 👌🏼
Iig bedankt voor de reacties @Seccie & @Sander

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2019
Hi @Sjoerd2, de reden dat je niet in kan loggen is omdat er in het verdelen een dubbel aanmelding is gedan waardoor het e-mailadres twee keer in het systeem staat. Geen zorgen, ik laat de e-mailadressen verwijderen bji de oude aanmelding, daarna kan je weer inloggen! Je ontvangt een bericht per e-mail zodra het aan is gepast.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 augustus 2019
Thanks @Brian
Tot nu toe nog niet gelukt..

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen