Beantwoord
Modem Wifi problemen.
Ik heb steeds slechte verbinding met de wifi moet ook telkens resetten en moet ook soms bellen dan is ineens mijn inloggegevens weer anders. Word hier moe van als ik netflix wilt kijken loop hij vast zelf met kabel heb al mijn internet laten verhogen naar 100 nog loop het vast. Het is helemaal een drama als je met twee mensen de wifi wilt gebruiken moet de ander hem uitzetten dan maar weer resetten. Ik had een monteur laten komen voor mijn camera te laten installeren en die zei dat het een oud modem was en dat ik een ander kon vragen want de camera pakt de wifi niet klap eruit. Dus ik had gelijk gebeld naar jullie had ik een aardige man aan de telefoon en ik zou een link krijgen voor een monteur die hier de modem zou komen aan sluiten en nee krijg ik te horen hij komt voor een wifi check en nu kan er ineens niemand die afspraak vinden van 12 juli maar jullie nemen toch altijd de gesprekken op dan eis ik het dat jullie die af gaan luisteren. En dan nog wat leer jullie personeel wat dingen bij ik had een mevrouw aan de telefoon die vroeg aan mij dingen wat is dat wat is dit ff serieus dat werkt bij jullie?
Maar op 25 juli zou jullie monteur komen voor een nieuwe modem was de afspraak met de man van 12 juli maar nu is het ineens een wifi check maar op 26 juli komt er weer een monteur voor de camera komt hij voor niks dan gaat toch de rekening naar jullie toe en ik eis echt dat jullie het bandje van die datum af gaat luisteren ik hou niet van loze beloftes en ik betaal geen 45euro in de maand voor slechte wifi steeds resetten dat je niet normaal een film kan kijken dat niet iedereen tegelijk op de wifi kan.
Maar op 25 juli zou jullie monteur komen voor een nieuwe modem was de afspraak met de man van 12 juli maar nu is het ineens een wifi check maar op 26 juli komt er weer een monteur voor de camera komt hij voor niks dan gaat toch de rekening naar jullie toe en ik eis echt dat jullie het bandje van die datum af gaat luisteren ik hou niet van loze beloftes en ik betaal geen 45euro in de maand voor slechte wifi steeds resetten dat je niet normaal een film kan kijken dat niet iedereen tegelijk op de wifi kan.
Beste antwoord door Brian
Hi @san1971 , geen zorgen de Wifi klachten gaat de monteur zeker oplossen! We noemen dit inderdaad een Wifi check en de monteur gaat dan kijken wat de beste oplossing is. Dit kan een Wifi versterker zijn maar mocht het modem echt defecten vertonen dan kunnen we ook de modem omwisselen voor een ander exemplaar. Wat de camera betreft, maakt deze helemaal geen verbinding of kan je hem zelf niet van buiten de woning benaderen? Dit laatste klopt namelijk, de modem die jij hebt, de Huawei, ondersteunt geen zogenaamde NAT loopback. Je zou dan eventueel wel zelf een eigen modem aan kunnen die dit wel ondersteunt. Zo te zien is het helemaal gelukt met het bezoek afgelopen donderdag, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.