Skip to main content
Beantwoord

Installatie datum versus opzegdatum (overstapservice)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb op 25 juni een nieuw thuis abo besteld en aangegeven dat ik gebruik maak van de overstapservice. Daarbij heb ik aangegeven dat ik 1 maand opzegtermijn heb en dus per 25 juli wel op wil zeggen bij mijn huidige provider. Dat is inmiddels gebeurd en nu zijn er dus twee gedenkteken. Ik vraag me nu af of ik wel ook op 25 juli al gebruik kan maken van internet bellen en tv van mobile. Ik wil niet zonder komen te zitten langer dan de installatie op de dag duurt. Dit ook la ivm thuiswerk. Kan ik hier van op aan of moet ik de opzegdatum wijzigen? Of wordt dit geregeld door tmobile?

Beste antwoord door Glassertje

@freek21 Welkom op het forum.

Als je overstapservice is goedgekeurd, wordt je oude verbinding pas beëindigd als je nieuwe lijn actief is. Dat regelt T-Mobile. Je zal zien in je Mijn T-Mobile omgeving dat de datum meeschuift tot je daadwerkelijk bent aangesloten.

Je hebt toch niet zelf je provider opgezegd?
Bekijk origineel

2 reacties

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2019
@freek21 Welkom op het forum.

Als je overstapservice is goedgekeurd, wordt je oude verbinding pas beëindigd als je nieuwe lijn actief is. Dat regelt T-Mobile. Je zal zien in je Mijn T-Mobile omgeving dat de datum meeschuift tot je daadwerkelijk bent aangesloten.

Je hebt toch niet zelf je provider opgezegd?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 juni 2019
Nee, ik maak gebruik van de overstap service. Mooi dat dit zo werkt. Bedankt!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen