Skip to main content
Idee in onderzoek

Apple Watch Roaming

• is een Top Poster
  • 9 reacties

Sta roaming toe met de apple watch multisim (vergelijkbaar met andere providers). Vooral binnen de EU! 

14 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8657 reacties
  • 29 juli 2024

Alleen Kpn heeft in een aantal landen Multisim roaming.  Odido en Vodafone nog niet. Er is nog geen planning wanneer dat erbij gaat komen. 

• 1 reactie
  • 7 augustus 2024
eric schreef:

Alleen Kpn heeft in een aantal landen Multisim roaming.  Odido en Vodafone nog niet. Er is nog geen planning wanneer dat erbij gaat komen. 

Jeetje, deze manier van communiceren is wel echt heel bijzonder. Het antwoord op de vraag '’kan ik Multisim ook in het buitenland gebruiken?'’ is dus gewoon: nee, dat kan niet

Best vreemd om deze vraag te beantwoorden met '’Ja.'’ om dan vervolgens uit te leggen dat roaming niet werkt en je verbinding moet maken via je telefoon. Dan kun je Multisim dus niet in het buitenland gebruiken. Kun je ook gewoon aangeven i.p.v. deze verdraaiing van de werkelijkheid. 

Ik ben in elk geval ook wel benieuwd wanneer deze ondersteuning komt. KPN heeft het inderdaad al, wellicht toch daar maar eens kijken want zeg nu eerlijk, juist in het buitenland is die Multisim functionaliteit handig. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 september 2024

Het wordt nu toch wel tijd dat Odido dit ook gaat ondersteunen, duurt erg lang.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 september 2024

Ja overweeg  over te  stappen,KPN heeft het al meer dan een jaar.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7910 reacties
  • 13 september 2024

@Holland1 Ik snap dat wel als je veel in het buitenland bent. Voor mij is het minder nodig omdat ik altijd mijn iPhone bij de hand heb in het buitenland. Wie weet komt het snel 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10751 reacties
  • 22 oktober 2024

UPDATE: voor nu plaats ik het idee in onderzoek omdat ik geen status kan geven. Hier kom ik volgende week woensdag op terug!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10751 reacties
  • 22 oktober 2024
NieuwIdee in onderzoek

• 1 reactie
  • 23 oktober 2024

Een groot gemis ivm geen navigatie bij hardlopen in buitenland. Iets wat ik regelmatig doe. Voor mij een reden om over te stappen naar andere provider als die wel smartwatch roaming ondersteunen. Hopelijk dat odido hier voorrang aan kan geven aangezien ik verder tevreden ben.

• is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 1 november 2024
Jason van Odido schreef:

UPDATE: voor nu plaats ik het idee in onderzoek omdat ik geen status kan geven. Hier kom ik volgende week woensdag op terug!

Het is woensdag geweest, is er inmiddels nieuwe informatie om te delen?

• 2 reacties
  • 9 november 2024
Snusk schreef:
Jason van Odido schreef:

Het is woensdag geweest, is er inmiddels nieuwe informatie om te delen?

Inmiddels is het al twee keer woensdag geweest 😆 Ben erg benieuwd.

• is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 21 november 2024

@Jason van Odido Is er inmiddels al iets meer te delen?

renetje6
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 19 december 2024

@Jason van Odido ? Ondanks de tag van paar weken geleden nog geen reactie. 

• 1 reactie
  • 12 maart 2025

Nog steeds geen reactie ontvangen? Ik ben veelal voor mijn werk in het buitenland en mis dit echt. Voor €5 anders niet waard.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8657 reacties
  • 12 maart 2025

Multi imsi roaming is nog niet mogelijk.  Er worden op het forum geen voorspellingen gedaan of/wanneer dat wel komt. Je zou je multisim dus tijdelijk kunnen verwijderen als je voornamelijk in het buitenland zit.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen