Beantwoord
Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen, wat nu?
Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Beste antwoord door Piotr
Hey @mgennip , ik ben dit gelijk voor je gaan controleren. Gelukkig zie ik dat je inderdaad alles netjes naar ons retour hebt verzonden. Jammer genoeg kan ik de factuur niet meer tijdig tegenhouden, maar maak je geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Zodra je een bericht krijgt over de factuur dan wil ik je vragen direct met ons contact op te nemen zodat we de "boete" voor je kunnen vergoeden. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.