Klacht overstap KPN naar T-Mobile Thuis
Beste heer/mevrouw,
op donderdag 2 mei zou er een monteur komen tussen 18:00 en 20:00 om de nieuwe modem te installeren, ivm de overstap van KPN naar T-Mobile.
Rond 09:00u had KPN de lijn er al afgehaald. Jullie hierover gebeld, jullie gaven aan ligt aan KPN, zij waren te vroeg. KPN gebeld, zij gaven aan ligt aan T-Mobile, zij hebben geen signaal verstuurd. Jullie gebeld, jullie zeggen, wij hebben wel een signaal gestuurd. Lekker van t kastje maar de muur gestuurd, ondertussen nog steeds geen Internet.
Daarbovenop komt er ook geen monteur opdagen! WTF!!!!!!!
Vandaag Guidion gebeld, die aangeeft dat ze een fout hebben gemaakt en een installatie hebben gepland op een dag dat de monteur niet werkt. En dat hij vanavond tussen 20:00 en 22:00 komt. Dat betekend dat ik nu 2 volle dagen zonder Internet zit, wat een grote impact heeft op mijn bedrijfsvoering.
Zowel de klantenservice van T-Mobile als Guidion kunnen geen directe oplossing bieden en daarnaast geen fatsoenlijke compensatie voor het niet nakomen van hun afspraken.
Graag hoor ik van u, wat voor compensatie u hiervoor wilt bieden.
Ik hoef geen voucher voor onbeperkt Internet, want ik heb al een onbeperkte Internet databundel.
Ivanildo
op donderdag 2 mei zou er een monteur komen tussen 18:00 en 20:00 om de nieuwe modem te installeren, ivm de overstap van KPN naar T-Mobile.
Rond 09:00u had KPN de lijn er al afgehaald. Jullie hierover gebeld, jullie gaven aan ligt aan KPN, zij waren te vroeg. KPN gebeld, zij gaven aan ligt aan T-Mobile, zij hebben geen signaal verstuurd. Jullie gebeld, jullie zeggen, wij hebben wel een signaal gestuurd. Lekker van t kastje maar de muur gestuurd, ondertussen nog steeds geen Internet.
Daarbovenop komt er ook geen monteur opdagen! WTF!!!!!!!
Vandaag Guidion gebeld, die aangeeft dat ze een fout hebben gemaakt en een installatie hebben gepland op een dag dat de monteur niet werkt. En dat hij vanavond tussen 20:00 en 22:00 komt. Dat betekend dat ik nu 2 volle dagen zonder Internet zit, wat een grote impact heeft op mijn bedrijfsvoering.
Zowel de klantenservice van T-Mobile als Guidion kunnen geen directe oplossing bieden en daarnaast geen fatsoenlijke compensatie voor het niet nakomen van hun afspraken.
Graag hoor ik van u, wat voor compensatie u hiervoor wilt bieden.
Ik hoef geen voucher voor onbeperkt Internet, want ik heb al een onbeperkte Internet databundel.
Ivanildo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.