Beantwoord
Geen internet na ingangsdatum abonnement
Ik heb een Internet 100 abonnement bij jullie afgesloten, welke afgelopen 7 maart is ingegaan. Echter, na het installatie stappenplan te hebben gevolgd werkt het nog niet naar behoren. Ik heb al enkele keren contact gehad met de servicedesk, welke mij mededelen dat de back-office hiermee bezig is. Ik heb hier echter nog steeds geen terugkoppeling over ontvangen. Door deze vertraging maak ik aardig wat extra kosten op mijn telefoonabonnement. Ik verwacht hier wel voor gecompenseerd te worden.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Micha369 ,
Ik zie dat de verbinding sinds 13-3 geactiveerd is. Dat is fijn nieuws! Ik heet je welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis. Veel plezier op ons netwerk!
Bekijk origineelIk zie dat de verbinding sinds 13-3 geactiveerd is. Dat is fijn nieuws! Ik heet je welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis. Veel plezier op ons netwerk!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.