Beantwoord
Overstap service na bestelling
Goeden avond
heb vanavond een pakket bij jullie genomen alleen had ik geen overstap service aan gevinkt
nu kreeg ik een bevestiging en daar stond in dat ik binnen 3 dagen moest bellen met klantenservice als ik het alsnog wilde ( Zoë bijlage)
nu had ik klantenservice gebeld en die zeggen dat het niet meer kan
beetje vreemd als het wel in de mail staat
heb vanavond een pakket bij jullie genomen alleen had ik geen overstap service aan gevinkt
nu kreeg ik een bevestiging en daar stond in dat ik binnen 3 dagen moest bellen met klantenservice als ik het alsnog wilde ( Zoë bijlage)
nu had ik klantenservice gebeld en die zeggen dat het niet meer kan
beetje vreemd als het wel in de mail staat
Beste antwoord door Brian
Hi @Horecaboy , ik geef je graag meer duidelijkheid!
We regelen jouw overstap natuurlijk graag voor je. De afspraak tussen de verschillende providers is dat de overstapdatum minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst mag liggen (zie 'Belangrijke tips voor de Overstapservice').
Jij hebt bij je aanmelding gekozen voor een zo snel mogelijk aansluiting. Hierbij kan het voor komen dat we je in minder dan een maand tijd aansluiten waardoor het gebruik van de Overstapservice niet mogelijk is. Excuses dat dit niet duidelijk vermeld is in de bevestiging. Als het goed is stond dit wel vermeld op de website bij het kiezen van de aansluitdatum.
Je hebt nu twee opties: Je kan de huidige aanmelding door laten gaan, je wordt dan zo snel mogelijk aangesloten. Of ik kan je huidige aanmelding voor je annuleren en je opnieuw aanmelden mét Overstapservice, je komt dan niet zonder provider te zitten maar je aanmelding kan dan wel wat langer duren. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
Bekijk origineelWe regelen jouw overstap natuurlijk graag voor je. De afspraak tussen de verschillende providers is dat de overstapdatum minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst mag liggen (zie 'Belangrijke tips voor de Overstapservice').
Jij hebt bij je aanmelding gekozen voor een zo snel mogelijk aansluiting. Hierbij kan het voor komen dat we je in minder dan een maand tijd aansluiten waardoor het gebruik van de Overstapservice niet mogelijk is. Excuses dat dit niet duidelijk vermeld is in de bevestiging. Als het goed is stond dit wel vermeld op de website bij het kiezen van de aansluitdatum.
Je hebt nu twee opties: Je kan de huidige aanmelding door laten gaan, je wordt dan zo snel mogelijk aangesloten. Of ik kan je huidige aanmelding voor je annuleren en je opnieuw aanmelden mét Overstapservice, je komt dan niet zonder provider te zitten maar je aanmelding kan dan wel wat langer duren. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.