Beantwoord
installatieafspraak pas in januari?
Wij hebben een alles in 1 pakket aangevraagd per 18 december 2018, omdat onze huidige provider er dan mee stopt.
Nu krijgen wij een mail om afspraak te maken voor monteur. Nu blijkt dat de eerste mogelijkheid pas is begin januari.
Dat zou dus inhouden dat wij vanaf 18 december helemaal niets meer hebben, geen internet, bellen, tv.
Bij de afspraak voor monteur hebben ze het over alles aansluiten/ aanleggen.
Alle aansluitingen zitten er al, omdat we al glasvezel hebben incl. modem en interactieve TV boxen.
Snap niet waarom het dan zo lang moet duren.
Kan niet gewoon de nieuwe modem en tv boxen opgestuurd worden., en eventueel zelf aansluiten?
Of kan dit niet.
Nu krijgen wij een mail om afspraak te maken voor monteur. Nu blijkt dat de eerste mogelijkheid pas is begin januari.
Dat zou dus inhouden dat wij vanaf 18 december helemaal niets meer hebben, geen internet, bellen, tv.
Bij de afspraak voor monteur hebben ze het over alles aansluiten/ aanleggen.
Alle aansluitingen zitten er al, omdat we al glasvezel hebben incl. modem en interactieve TV boxen.
Snap niet waarom het dan zo lang moet duren.
Kan niet gewoon de nieuwe modem en tv boxen opgestuurd worden., en eventueel zelf aansluiten?
Of kan dit niet.
Beste antwoord door Sander
Hoi @ra weever
Hiervoor kijk ik graag met je mee! Ik zie dat er inmiddels een afspraak met de monteur staat ingepland voor 14 december. Mag ik hiermee aannemen dat het gelukt is om de afspraak te vervroegen? Mijn complimenten trouwens dat je contact met ons opneemt. Er is geen overstapservice aangevraagd, dus het is zeker verstandig om dit nu goed te regelen. maakt je oude provider ook gebruik van de glasvezelverbinding? In dat geval nemen we de lijn over op de 14e. Gebruikt je huidige provider een ander netwerk, dan kunnen deze naast elkaar bestaan.
Laat je weten of alles inmiddels op de rails is? 🙂
Bekijk origineelHiervoor kijk ik graag met je mee! Ik zie dat er inmiddels een afspraak met de monteur staat ingepland voor 14 december. Mag ik hiermee aannemen dat het gelukt is om de afspraak te vervroegen? Mijn complimenten trouwens dat je contact met ons opneemt. Er is geen overstapservice aangevraagd, dus het is zeker verstandig om dit nu goed te regelen. maakt je oude provider ook gebruik van de glasvezelverbinding? In dat geval nemen we de lijn over op de 14e. Gebruikt je huidige provider een ander netwerk, dan kunnen deze naast elkaar bestaan.
Laat je weten of alles inmiddels op de rails is? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.