Beantwoord
Overstapservice niet aangevraagd
SAMENVATTING:
T-mobile heeft de gewenste Overstapservice achterwege gelaten, met alle gevolgen van dien. T-Mobile heeft mijn emailadres verkeerd gespeld, waardoor ik geen account kon aanmaken en belangrijke brieven niet heb ontvangen. ZIGGO meldt onder meer in de mij nagezonden brieven dat mijn thuisnummer zal worden beëindigd. Ik maak bezwaar. T-mobile regelt vervolgens met ZIGGO dat ik mijn thuisnummer zal kunnen behouden.
ZIGGO heeft aan mijn eerste aanwijzingen om het abonnement te stoppen geen gehoor gegeven. Er is een aantekening gemaakt en daarbij is het gebleven. Hierdoor kreeg ik op 11 september 2018 een factuur voor de maand oktober. ZIGGO heeft thans per 11 oktober 2018 op mijn uitdrukkelijke verzoek het abonnement beëindigd. Ik maak bezwaar tegen de voorgestelde datum. Ik wens dat de datum van 16 augustus wordt gehanteerd. Ik meld dat ik de abonnementskosten zal storneren, dat ik een advocaat of mijn rechtsbijstandsverzekering in de arm zal nemen.
Er blijkt een verschil tussen medewerkers van ZIGGO: de een maakt slechts een aantekening, terwijl de ander doorpakt en ervoor zorgt dat mijn contract ook daadwerkelijk wordt beëindigd. Ik maak bezwaar tegen deze incompetentie.
CONCLUSIES:
Ik ben tientallen keren gewaarschuwd niet over te stappen. Het leed zou niet te overzien zijn. Zij die mij indringend hebben gewaarschuwd hebben helaas gelijk gekregen. Mijn afkeur van ZIGGO was inmiddels zo groot dat ik willens en wetens toch het risico heb genomen (een factsheet met 15 pagina’s klachten is hiervan het bewijs). De conclusie is dat ik met open ogen in de mij geschetste val ben getrapt. We zijn nog geen maand verder en het leed begint zich al af te tekenen. Er komt maar geen eind aan het geklungel van ZIGGO. Trefwoorden voor ZIGGO zijn: onbetrouwbaar, onberekenbaar, Kafkaiaans, voorspelbaar amateurisme, desinteresse, minachting van cliënten, volstrekt ongeloofwaardig. T-Mobile volgt in het kielzog van ZIGGO en blijkt geen haar beter.
T-mobile heeft de gewenste Overstapservice achterwege gelaten, met alle gevolgen van dien. T-Mobile heeft mijn emailadres verkeerd gespeld, waardoor ik geen account kon aanmaken en belangrijke brieven niet heb ontvangen. ZIGGO meldt onder meer in de mij nagezonden brieven dat mijn thuisnummer zal worden beëindigd. Ik maak bezwaar. T-mobile regelt vervolgens met ZIGGO dat ik mijn thuisnummer zal kunnen behouden.
ZIGGO heeft aan mijn eerste aanwijzingen om het abonnement te stoppen geen gehoor gegeven. Er is een aantekening gemaakt en daarbij is het gebleven. Hierdoor kreeg ik op 11 september 2018 een factuur voor de maand oktober. ZIGGO heeft thans per 11 oktober 2018 op mijn uitdrukkelijke verzoek het abonnement beëindigd. Ik maak bezwaar tegen de voorgestelde datum. Ik wens dat de datum van 16 augustus wordt gehanteerd. Ik meld dat ik de abonnementskosten zal storneren, dat ik een advocaat of mijn rechtsbijstandsverzekering in de arm zal nemen.
Er blijkt een verschil tussen medewerkers van ZIGGO: de een maakt slechts een aantekening, terwijl de ander doorpakt en ervoor zorgt dat mijn contract ook daadwerkelijk wordt beëindigd. Ik maak bezwaar tegen deze incompetentie.
CONCLUSIES:
Ik ben tientallen keren gewaarschuwd niet over te stappen. Het leed zou niet te overzien zijn. Zij die mij indringend hebben gewaarschuwd hebben helaas gelijk gekregen. Mijn afkeur van ZIGGO was inmiddels zo groot dat ik willens en wetens toch het risico heb genomen (een factsheet met 15 pagina’s klachten is hiervan het bewijs). De conclusie is dat ik met open ogen in de mij geschetste val ben getrapt. We zijn nog geen maand verder en het leed begint zich al af te tekenen. Er komt maar geen eind aan het geklungel van ZIGGO. Trefwoorden voor ZIGGO zijn: onbetrouwbaar, onberekenbaar, Kafkaiaans, voorspelbaar amateurisme, desinteresse, minachting van cliënten, volstrekt ongeloofwaardig. T-Mobile volgt in het kielzog van ZIGGO en blijkt geen haar beter.
Beste antwoord door Sander
Hoi @f.berkholz
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor jouw aanvraag en hartelijk welkom heten op onze Community. Ik help je graag verder met jouw aanvraag en wil alles uitleggen. Bij de aanvraag kun je ervoor kiezen om de overstapservice aan te vragen. Ik zie dat dit niet gebeurd is, terwijl dit (zo blijkt uit jouw verhaal) wel besproken is. Gelukkig heb je vervolgens zelf de oude provider opgezegd per 11-10. Ik zie dit ook in jouw dossier terug. Zodra het abonnement bij ons goed en wel is opgeleverd, zullen wij ervoor zorgen dat je geen dubbele lasten krijgt, door onze kosten te corrigeren tot 11-10. Mijn collega heeft aangegeven dit te doen, zodra de ingangsdatum bij ons bekend is. Ik zie dat je hiervoor een afspraak met Guidion kunt maken. Heb je die afspraak al gemaakt? Ze nemen met jou contact op, maar je kunt dit eventueel ook via 088-2000151 regelen.
Wellicht een hobbelige start, maar op deze manier is alles weer gladgestreken! Voor vragen kun je altijd bij mij (en de Community) terecht!
Bekijk origineelAllereerst wil ik je hartelijk bedanken voor jouw aanvraag en hartelijk welkom heten op onze Community. Ik help je graag verder met jouw aanvraag en wil alles uitleggen. Bij de aanvraag kun je ervoor kiezen om de overstapservice aan te vragen. Ik zie dat dit niet gebeurd is, terwijl dit (zo blijkt uit jouw verhaal) wel besproken is. Gelukkig heb je vervolgens zelf de oude provider opgezegd per 11-10. Ik zie dit ook in jouw dossier terug. Zodra het abonnement bij ons goed en wel is opgeleverd, zullen wij ervoor zorgen dat je geen dubbele lasten krijgt, door onze kosten te corrigeren tot 11-10. Mijn collega heeft aangegeven dit te doen, zodra de ingangsdatum bij ons bekend is. Ik zie dat je hiervoor een afspraak met Guidion kunt maken. Heb je die afspraak al gemaakt? Ze nemen met jou contact op, maar je kunt dit eventueel ook via 088-2000151 regelen.
Wellicht een hobbelige start, maar op deze manier is alles weer gladgestreken! Voor vragen kun je altijd bij mij (en de Community) terecht!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.