Skip to main content
Beantwoord

Monteur is niet op komen dagen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gisteren niemand is gekomen internet the instaleren

Beste antwoord door Sander

Hoi timo55,

Zoals Hidden.nld aangeeft, is het belangrijk om te controleren of er inderdaad een monteur langs hoeft te komen of niet. Heb je een DSL of een glasvezelabonnement aangevraagd? En welke datum is er aangegeven als startdatum?

Als je een DSL abonnement hebt, kun je het zelf installeren. Hiervoor hebben wij deze video rondom de installatie gemaakt. Wellicht dat het hiermee lukt om het zelf te installeren!

Laat je weten of het lukt met deze uitleg? 🙂
Bekijk origineel

18 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 mei 2018
Amsterdam

OpaGod
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 112 reacties
  • 10 mei 2018
Even een opmerking wat niets met topic heeft te maken. Als dat nummer (naam) echt je telefoonnummer is zou ik het heel snel veranderen. Voordat je het weet word je helemaal gek gebeld/geSMS'ed..

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 10 mei 2018
Hallo timo55,

Wat vervelend dat er niemand is geweest om het te installeren.
Was er een afspraak gemaakt voor de installatie service ? Ingeval van DSL is het de bedoeling dat je het zelf gaat installeren. heb je glasvezel dan zou je een afspraak hebben gemaakt met Guidion.

Ga je gebruik maken van DSL of van Fiber ?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2018
Hoi timo55,

Zoals Hidden.nld aangeeft, is het belangrijk om te controleren of er inderdaad een monteur langs hoeft te komen of niet. Heb je een DSL of een glasvezelabonnement aangevraagd? En welke datum is er aangegeven als startdatum?

Als je een DSL abonnement hebt, kun je het zelf installeren. Hiervoor hebben wij deze video rondom de installatie gemaakt. Wellicht dat het hiermee lukt om het zelf te installeren!

Laat je weten of het lukt met deze uitleg? 🙂

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 juli 2024

Hoi,

Ik had vandaag een afspraak tussen 8.00 - 12.00. Hele ochtend vrijgenomen, maar monteur is niet op komen dagen… Nu heb ik nog steeds geen internet.

Graag zou ik een nieuwe afspraak willen en data voor mijn ben abonnement zodat ik de komende periode kan overbruggen.

Stef


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21603 reacties
  • 11 juli 2024

Hallo @Stevchenko 

Heb je ook bericht ontvangen dat de monteur niet meer komt? Het kan zo zijn dat de Guidion later komt doordat het bij andere klanten langer duurt.

Je kan Guidion anders eens bellen om te vragen of de monteur nog komt of niet.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Excuus hiervoor @Stevchenko! Ik zie vanuit hier de afspraak nog wel gepland staat maar dat de monteur inderdaad later is. Heb je nog niks van Guidion vernomen? Zij dienen uit zichzelf contact met je op te nemen en aan te geven wat er speelt. Je kan inderdaad eens met Guidion bellen zoals Waqqas aangeeft, via 020-3232766. Ik hoop natuurlijk dat de monteur alsnog vandaag komt!


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 juli 2024

Nope, niemand gekomen, niks gehoord. gebeld en zouden het uitzoeken maar verder niets over gehoord…

wederom een bundel gekocht om internet te hebben vanavond. 

Ik zal morgen wel weer bellen voor een nieuwe afspraak, maar niet heel prettig om de halve dag te wachten en niks te horen verder!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 12 juli 2024

@Stevchenko Dank je wel voor je terugkoppeling en mijn oprechte excuses dat dit zo is gelopen. Ik wil graag dat je gebruik kan maken van onze diensten. Ik heb meteen een nieuw ticket ingeschoten voor een monteur om de installatie te voltooien. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak in te plannen. 

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, laat je het mij dan gelijk weten? Ik sta paraat om gelijk verder te helpen! 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 juli 2024

Ok, nieuwe afspraak ingeboekt… maargoed nu heb ik nog steeds geen internet waar ik wel voor betaal!
 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 13 juli 2024

Je betaald pas vanaf het moment dat de router online komt in het netwerk.  Dus dat is geen probleem. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 juli 2024

Maargoed, ik betaal dus wel elke dag een dagkaart aan Ben omdat jullie monteur niet is op komen dagen. Ik snap dat de monteur niet meteen op de stoep kan staan, maar ik maak wel extra kosten.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 13 juli 2024

 

@Stevchenko  Heb je geen gebruik gemaakt van de overstap service?  Dan zou je wel internet moeten hebben van je vorige provider!  Ze sluiten pas af als ze bericht krijgen dat je bent aangesloten. Of gaat dit over een storing?
Wanneer komt de monteur nu?

 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 juli 2024

Ik ben verhuisd en overgestapt. in het nieuwe huis is dus nog geen internet tot de monteur op dinsdag komt


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 13 juli 2024

@Stevchenko

Stuur mij maar een Privébericht klik op mijn naam) en kies ‘stuur bericht’.

Ik help je even deze week door met een voucher (gratis) dit omdat de monteur het liet afweten. 
Je kan daarmee een hotspot maken data zonder onderbreking 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 14 juli 2024

@Stevchenko  Zie Privébericht. Hopelijk ben je snel normaal online! 
Fijne zondag


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 14 juli 2024

Dank voor de oplossing! Wordt erg gewaardeerd!


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 17 juli 2024

Nu is de monteur gekomen, alleen het pakket kwam pas later in de middag binnen. Hij heeft met eigen materiaal het internet geinstalleerd, maar de TV en de kabel daarheen mag ik nu zelf gaan verzorgen.

We zijn toch wel een beetje boos!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen