Beantwoord
Aansluitdatum verschuiven
Het is bijna zover... Want vanaf 10-04-2018 kun je genieten van T-Mobile Thuis.
Bij het invullen van mijn aanvraag heb ik opgegeven dat mijn huidige abonnement (Canal Digitaal) tot 26 -04--2018 loopt.
Betalen jullie mij die 16 dagen terug of wachten jullie nog even tot die datum met aansluiten?
Bij het invullen van mijn aanvraag heb ik opgegeven dat mijn huidige abonnement (Canal Digitaal) tot 26 -04--2018 loopt.
Betalen jullie mij die 16 dagen terug of wachten jullie nog even tot die datum met aansluiten?
Beste antwoord door Brian
Hi tonnu, mijn informatie lag wat achter zie ik, inmiddels is de informatie in het systeem aangepast en sta je inderdaad als aangesloten. De kosten die mijn collega heeft vergoed zijn de kosten die je zou betalen voor ons abonnement. Op die manier heb je niet dubbel betaald maar alleen voor het abonnement bij je oude provider!
Je telefoonaansluiting is vandaag geactiveerd met een tijdelijk nummer en het nummerbehoud staat gepland voor 18 april!
Bekijk origineelJe telefoonaansluiting is vandaag geactiveerd met een tijdelijk nummer en het nummerbehoud staat gepland voor 18 april!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.