Beantwoord
Geen ISRA aansluitpunt, alleen (telefoon?)kabel
Vanaf vandaag kunnen wij T-mobile thuis installeren. We komen er helaas nu pas achter dat er geen ISRA aansluitpunt in de meterkast zit. Er zit alleen een dikke blauwe kabel waaruit heel veel verschillende kleuren kleine kabeltjes komen. Kunnen we deze draadjes direct aansluiten op 1 van de door T-Mobile meegeleverde aansluitkastjes. Zo ja welke kleur op welke kleur?
Of zal toch eerst het ISRA punt gemaakt moeten worden?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb kunnen leggen, ben geen techneut.. 🙂
Of zal toch eerst het ISRA punt gemaakt moeten worden?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb kunnen leggen, ben geen techneut.. 🙂
Beste antwoord door Sander
Hoi vstange,
Bedankt voor je heldere uitleg en het mooie fotootje. heel verhelderend! Hier is inderdaad de netwerkbeheerder voor nodig! Die regel ik graag voor je. Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineelBedankt voor je heldere uitleg en het mooie fotootje. heel verhelderend! Hier is inderdaad de netwerkbeheerder voor nodig! Die regel ik graag voor je. Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.