Beantwoord
Aansluit voorkeursdatum?
Bij het aanmelden bij T-mobile heb ik gevraagd wanneer kunnen jullie mij aansluiten? Toen werd mij gezegd dat kan 2 maart, ik zei dat is goed dan gaan we voor een abonnement! En dan zegt ze nog dan gaan we zorgen dat je 2 maart wordt aangesloten! Waarna ik hoor van de externe partij die voor T-mobile thuis dat er 8 maart pas wordt aangesloten, wat door mijn werk en het ontbreken van mijn rooster onmogelijk te zeggen dat ik thuis ben. Gebeurt dit vaker?
Beste antwoord door Brian
Hi jan, ik geef je graag wat meer informatie! Zoals Hidden al aangeeft zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van een monteur voor het aansluiten. Je kan bij je bestelling een wensdatum doorgeven en we doen natuurlijk ons uiterste best om je op deze datum aan te sluiten maar dit kunnen we van te voren niet garanderen. Mijn collega had dit in zijn of haar enthousiasme dus eigenlijk niet zo stellig aan moeten geven waarvoor excuses.
In het geval van Glasvezel wordt de aansluiting naar je woning eerst geactiveerd en daarna komt onze monteur langs om de modem te installeren. Omdat hier twee afspraken voor ingepland moeten worden, waarvan één bij de netbeheerder, kan het voorkomen dat je eerder of later aangesloten wordt dan de wensdatum. Voor het activeren van je aansluiting hoef je zelf niet aanwezig te zijn, voor het installeren van de modem wél. Als de voorgestelde je niet uit komt dan kan je hiervoor een nieuwe afspraak maken met onze monteursdienst Guidion via het telefoonnummer 088 2000 151, dan komen we langs op een moment dat jou beter uitkomt!
Bekijk origineelIn het geval van Glasvezel wordt de aansluiting naar je woning eerst geactiveerd en daarna komt onze monteur langs om de modem te installeren. Omdat hier twee afspraken voor ingepland moeten worden, waarvan één bij de netbeheerder, kan het voorkomen dat je eerder of later aangesloten wordt dan de wensdatum. Voor het activeren van je aansluiting hoef je zelf niet aanwezig te zijn, voor het installeren van de modem wél. Als de voorgestelde je niet uit komt dan kan je hiervoor een nieuwe afspraak maken met onze monteursdienst Guidion via het telefoonnummer 088 2000 151, dan komen we langs op een moment dat jou beter uitkomt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.