Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres houden bij overstap

• 18 februari 2018
  • 1 reactie
  • 2369 Bekeken

Ik wil overstappen van ziggo naar t mobile. Kan ik dan wel mijn oude email adres behouden.

Beste antwoord door BeMu

Als u bedoeld het Ziggo mail adres is het antwoordt nee dat kan niet, het mailadres van de provider vervalt met het overstappen naar een andere provider, soms loopt het nog wel een tijdje door maar zal na verloop van tijd niet meer te gebruiken zijn.

Overigens moet je eigenlijk nooit de mail van je provider gebruiken maar gebruik maken van een Gmail adres of b.v. outlook het voordeel is dat deze onafhankelijk zijn van een provider en bij overstappen zo weer te gebruiken zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2018
Als u bedoeld het Ziggo mail adres is het antwoordt nee dat kan niet, het mailadres van de provider vervalt met het overstappen naar een andere provider, soms loopt het nog wel een tijdje door maar zal na verloop van tijd niet meer te gebruiken zijn.

Overigens moet je eigenlijk nooit de mail van je provider gebruiken maar gebruik maken van een Gmail adres of b.v. outlook het voordeel is dat deze onafhankelijk zijn van een provider en bij overstappen zo weer te gebruiken zijn.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen