Beantwoord
Mogelijkheid Tmobile internet op nieuwe aansluiting Ziggo?
Beste T-mobile,
We gaan binnenkort een appartement kopen waardoor ik vast ging kijken voor een goede internet provider.
Daarop ben ik bij jullie uitgekomen.
Nou is het volgende het probleem.
We kopen een appartement wat nieuw is gebouwd in een oude winkel.
De aannemer heeft in onderstaande brief de aansluiting aangevraagd bij ziggo.
Nou wou ik graag weten, kan ik bij jullie een abonnement gaan afsluiten?
Aangezien in de brief anders geïmpliceerd word.
Dankuwel alvast Leo
We gaan binnenkort een appartement kopen waardoor ik vast ging kijken voor een goede internet provider.
Daarop ben ik bij jullie uitgekomen.
Nou is het volgende het probleem.
We kopen een appartement wat nieuw is gebouwd in een oude winkel.
De aannemer heeft in onderstaande brief de aansluiting aangevraagd bij ziggo.
Nou wou ik graag weten, kan ik bij jullie een abonnement gaan afsluiten?
Aangezien in de brief anders geïmpliceerd word.
Dankuwel alvast Leo
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Leo Zekerheid,
via mijnaansluitingen.nl worden alle aanvragen geregeld voor nieuwbouw.
Dit geld voor Gas, licht, water, warmte net, kabel aansluiting, telecom aansluiting, (KPN telefoon of glasvezel) en de riolering. Normaal gesproken word alles voor je geregeld door de project ontwikkelaar/aannemer. Via https://netco-fpi-info.fourstack.nl kan je zien of de postcode huisnummer al is opgenomen in de database van beschikbaar aansluitingen.
Bekijk origineelvia mijnaansluitingen.nl worden alle aanvragen geregeld voor nieuwbouw.
Dit geld voor Gas, licht, water, warmte net, kabel aansluiting, telecom aansluiting, (KPN telefoon of glasvezel) en de riolering. Normaal gesproken word alles voor je geregeld door de project ontwikkelaar/aannemer. Via https://netco-fpi-info.fourstack.nl kan je zien of de postcode huisnummer al is opgenomen in de database van beschikbaar aansluitingen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.