Beantwoord
Na de aanvraag alsnog overstapservice aanvragen
Ik heb een bestelling gedaan voor T-mobile thuis.
Als ik inlog vind ik nergens de optie voor de overstapservice.
En nu?
Jasper
Als ik inlog vind ik nergens de optie voor de overstapservice.
En nu?
Jasper
Beste antwoord door Sander
Hoi JasperKoebrugge,
Welkom bij Thuis! Je kunt de overstapservice bij de aanvraag aanvinken. Als je dat niet hebt gedaan, dan kan dat alsnog binnen een week na de aanvraag. Je bent dus nog net op tijd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, de laatste vier cijfers van je banknummer?
Geef ook gelijk de volgende informatie mee:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Wil je meer informatie over de overstapservice dan is dit topic erg informatief: De overstapservice: hoe en wat.
Bekijk origineelWelkom bij Thuis! Je kunt de overstapservice bij de aanvraag aanvinken. Als je dat niet hebt gedaan, dan kan dat alsnog binnen een week na de aanvraag. Je bent dus nog net op tijd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, de laatste vier cijfers van je banknummer?
Geef ook gelijk de volgende informatie mee:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Wil je meer informatie over de overstapservice dan is dit topic erg informatief: De overstapservice: hoe en wat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.