Beantwoord
Per Wanneer gaan de actievoorwaarden in bij verlengen 4 maanden voor einde contract?
Hallo,
ff een korte situatieschets:
Ik ben nieuwe klant bij T-Mobile met een alles in 1 pakket. Omdat mijn oude provider bij opzegging een beter aanbod deed begon ik te twijfelen en wilde ik toch bij Tele2 blijven (goedkoper). Ik zit nog in mijn bedenk periode van 14dagen en belde daarom met T-Mobile thuis om mijn bestelling te annuleren.
De medewerker wist mij te vertellen dat ik met een alles in 1 abonnement 6 maanden 20€ korting kreeg, Telefoon gedeelte na deze periode kan stopzetten en vervolgens 2 maanden na de actieperiode al kan verlengen.
Hierbij zou de contractdatum worden aangepast waardoor het nieuwe contract (met de aanbieding van dat moment) kostenloos en meteen zou ingaan.
Dat klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn. Dit is dan ook nergens op de website terug te lezen.
Nadat ik werd doorverbonden met de klantenservice voor een aanpassing in mijn abonnement stelde ik daar dezelfde vraag en zei de persoon: Ja, na 8 maanden kunt u verlengen. Nee, uw nieuwe abonnement gaat niet meteen in maar pas na afloop van de contractdatum.
Dit noem ik behoorlijk tegenstrijdig en onduidelijk.
Kan iemand mij vertellen wat nu de waarheid is?
ff een korte situatieschets:
Ik ben nieuwe klant bij T-Mobile met een alles in 1 pakket. Omdat mijn oude provider bij opzegging een beter aanbod deed begon ik te twijfelen en wilde ik toch bij Tele2 blijven (goedkoper). Ik zit nog in mijn bedenk periode van 14dagen en belde daarom met T-Mobile thuis om mijn bestelling te annuleren.
De medewerker wist mij te vertellen dat ik met een alles in 1 abonnement 6 maanden 20€ korting kreeg, Telefoon gedeelte na deze periode kan stopzetten en vervolgens 2 maanden na de actieperiode al kan verlengen.
Hierbij zou de contractdatum worden aangepast waardoor het nieuwe contract (met de aanbieding van dat moment) kostenloos en meteen zou ingaan.
Dat klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn. Dit is dan ook nergens op de website terug te lezen.
Nadat ik werd doorverbonden met de klantenservice voor een aanpassing in mijn abonnement stelde ik daar dezelfde vraag en zei de persoon: Ja, na 8 maanden kunt u verlengen. Nee, uw nieuwe abonnement gaat niet meteen in maar pas na afloop van de contractdatum.
Dit noem ik behoorlijk tegenstrijdig en onduidelijk.
Kan iemand mij vertellen wat nu de waarheid is?
Beste antwoord door Sander
Hoi Romke88,
Welkom Thuis en bedankt dat je aan ons dacht. Die info is inderdaad tegenstrijdig. Goed dat je hier dus even navraag doet! Ik ga het voor eens en altijd uit de wereld helpen! ;)
Goed dat je het even naliep! Ik ga ervan uit dat het een eerlijk foutje was tijdens dat eerste telefoontje. Hoe dan excuus voor de verwachtingen. Maak ik nog een kans om je alsnog te behouden/binnen te halen als nieuwe klant! 😉
Bekijk origineelWelkom Thuis en bedankt dat je aan ons dacht. Die info is inderdaad tegenstrijdig. Goed dat je hier dus even navraag doet! Ik ga het voor eens en altijd uit de wereld helpen! ;)
- € 20,- korting per maand voor de eerste zes maanden. Klopt!
- Telefonie stopzetten na die eerste zes maanden alles-in-één korting om kosten te drukken. Klopt!
- Vier maanden voor einde contract verlengen. Klopt!
- Nieuwe actievoorwaarden gaan direct in bij verlengen. Neen! Dat klopt niet. Die gaan pas in vanaf de dag dat je oude jaarcontract is afgelopen.
Goed dat je het even naliep! Ik ga ervan uit dat het een eerlijk foutje was tijdens dat eerste telefoontje. Hoe dan excuus voor de verwachtingen. Maak ik nog een kans om je alsnog te behouden/binnen te halen als nieuwe klant! 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.