Skip to main content

Bestelstatus afgerond, maar vaste telefoon werkt (nog) niet voip status niet geregistreerd


Vanmorgen is T-Mobile thuis geïnstalleerd, internet werkt prima, maar de vaste telefoon werkt niet. Zyxel modem zegt voip status niet geregistreerd en het telefoon lampje op het modem is uit.

Hoe is dit op te lossen?

Uitgelichte reactie

3 mei 2023

Hi @willemsenr, welkom op onze Community!

Ik heb een reprovision uitgevoerd op het modem en daarna gereboot in de hoop dat de registratie gepushed werd. Echter heeft dit niet geholpen de registratie te pushen. Nu kan ik op dit moment niet meer doen dan het ticket afwachten. Normaliter hebben we een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Vaak wordt het wel eerder opgepakt, door drukte kan dit tot het uiterste oplopen. We wachten af!  

9 reacties

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 113 reacties
  • 2 mei 2023

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22237 reacties
  • 2 mei 2023

Hallo @willemsenr 

Is vast bellen in je My T-Mobile account onder abonnementen wel actief of in behandeling? De anders PHONE poort kan je ook nog proberen achter de Zyxel.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023
Albert55 schreef:

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen

Ik heb de afmeld email rond 11.30 vanmorgen ontvangen met inderdaad de melding om na een half uur te kijken of het werkt, maar dat bleek dus niet het geval….


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023
Waqqas schreef:

Hallo @willemsenr 

Is vast bellen in je My T-Mobile account onder abonnementen wel actief of in behandeling? De anders PHONE poort kan je ook nog proberen achter de Zyxel.

Abonnement is actief volgens Mijn T-Mobile en in het modem staat voip op poort 1, daar zit de telefoonkabel ook in.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22237 reacties
  • 2 mei 2023

@willemsenr 

Probeer eens om de telefoonkabel in de andere PHONE poort te pluggen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023
Waqqas schreef:

@willemsenr

Probeer eens om de telefoonkabel in de andere PHONE poort te pluggen.

Geprobeerd, zonder het gewenste resultaat. Ook het modem herstarten helpt niet.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023
Albert55 schreef:

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen

Het zou mooi zijn, als een T-Mobile moderator hier naar kan kijken, vaste telefoon doet nog steeds niets.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 mei 2023

Inmiddels heb ik ook contact gehad met de klantenservice en het blijkt, dat er iets nog niet geregistreerd is. Dit kan blijkbaar niet meteen verholpen worden, maar via een ticket. Ik hoop niet dat dit nog dagen gaat duren, dus als iemand een snellere manier weet…..

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14976 reacties
  • 3 mei 2023

Hi @willemsenr, welkom op onze Community!

Ik heb een reprovision uitgevoerd op het modem en daarna gereboot in de hoop dat de registratie gepushed werd. Echter heeft dit niet geholpen de registratie te pushen. Nu kan ik op dit moment niet meer doen dan het ticket afwachten. Normaliter hebben we een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Vaak wordt het wel eerder opgepakt, door drukte kan dit tot het uiterste oplopen. We wachten af!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen