Goedenavond,
Sinds kort ben ik van KPN overgestapt op T-mobile. Daarbij maak ik gebruik van vaste telefonie (voip,) van T-mobile. Waar ik nu alleen achter kom is dat het modem geen lange kiestijden slikt. Zodra ik een telefoon dat met druktoetsen werkt gebruik, dan is alles prima. Echter, heb ik ook toestellen die een kiesschijf hebben. Hier zit natuurlijk ook een Puls naar toon omvormer/converter tussen. Bij langere nummers zoals 06, 0800 nummers gaat er tijdens het kiezen een dametje roepen dat het nummer niet in gebruik is. Het is me wel gelukt een 088 nummer te draaien en een lokaal nummer, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.
Het jammere is dat de T-mobile modem dichtgetimmerd is. Ik kan dus zelf de kiestijd niet verlengen.
Iemand die hier een oplossing voor heeft? Of eventueel een Router/modem weet waarbij je dit zelf kan instellen?
met vriendelijke groeten,
EDIT: Best, raar het servicenummer 0800-0092 pakt hij wel, maar 0800-0543 weer niet. Mijn 06 pakt hij ook niet. Het lijkt erop dat hij willekeurige nummers weigert. Zodra ik er een druktoets toestel aan hang werkt alles wel. Ik hoor de tikken in de omvormer ook gewoon gaan na het draaien.