Skip to main content
Beantwoord

nummer blokkeren vaste telefoon

• 24 november 2020
  • 3 reacties
  • 692 Bekeken

• is Prince of Content
  • 26 reacties

dag, afgezien van de merkwaardige loop die er weer in de website zit (nummer blokkeren, log in. Ingelogd. Nummers blokkeren, log in… etc etc etc) het volgende: ik wil op mijn vaste telefoonlijn oproepen blokkeren die beginnen met: +31850659***. Uitermate irritante telemarketeers die aan mijn nummer zijn gekomen via een inschrijving bij de KvK. Dom dom, nooit met je privetelefoonnummers bij de KvK inschrijven want die verkopen alles wat los en vast zit aan de om het even wie. Als het maar geld oplevert.

Beste antwoord door Cristien

Goedemiddag @okkehel Ja dat is echt lastig maar zal je zelf moeten oplossen in je telefoon.

TM mag en kan geen nummers voor jouw blokkeren. 
De meeste telefoons bieden gelukkig een optie om te blokkeren. 
Succes en fijne avond 

Bekijk origineel

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8085 reacties
  • Antwoord
  • 24 november 2020

Goedemiddag @okkehel Ja dat is echt lastig maar zal je zelf moeten oplossen in je telefoon.

TM mag en kan geen nummers voor jouw blokkeren. 
De meeste telefoons bieden gelukkig een optie om te blokkeren. 
Succes en fijne avond 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 26 reacties
  • 24 november 2020

aha, en mijn oude dect kan dat helaas niet…

bedankt!

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 26 november 2020

Hoi @okkehel ,

Wat @CrisTien je heeft kunnen vertellen, klopt inderdaad. Mocht het eventueel om een fraude-zaak gaan, dan doe je er verstandig aan om het nummer wel te melden bij de Fraudehelpdesk. (link is klikbaar) 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen