Skip to main content

Internet/TV steeds even weg

  • 16 juni 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Geachte medewerker,

Sinds een aantal weken krijg ik in de avonduren op de TV de melding “er gaat iets mis. Deze functie of instelling is momenteel niet beschikbaar. Kijk je even of het ligt aan je internet verbinding?”

Normaal was de tijd van de verstoring te kort om verder onderzoek te doen, echter gisteren avond 15-06-2025 duurde dit wel een hele poos. Verder constateerde ik ook dat ik geen internet had ten tijde van de storing, Op het Odido modem was het Wan symbool gewoon groen, als ik de Utp uit de Wan haalde dan was deze grijs en na het terug plaatsen was deze weer gewoon groen. Op het lokale netwerk was alles bereikbaar en functioneerde normaal. Na dat ik vanochtend wat had gezocht wat er aan de hand kon zijn liep ik tegen de volgende melding aan 

het blijkt dus al maanden aan de gang te zijn. Overdag lijkt alles normaal te werken echter merken wij het meestal in de avonduren aan de TV. Het vervelende is dat na de storing de film niet meer afgekeken kan worden en verder kijken kan dan ook niet meer. De enige manier die we dan nog hebben om de hele film weer van voor af te bekijken bij 7 dagen terug kijken waar ook weer niet al de films door Odido hiervoor ondersteund worden terwijl men wel aanbied als nieuwe klant tot 7 dagen terug kijken, dat is nogal frustrerend. Ik heb hiervoor de klantenservice gebeld zij zouden gaan overleggen wat de mogelijkheden waren en zij zouden na 10 a 15 minuten terug bellen, maar ik heb ze niet meer gehoord

Ik hoop dat jullie daar een oplossing voor hebben tot dat de storing is opgelost.

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Hey ​@lc985, bedankt voor je uitgebreide bericht en heldere toelichting. Fijn dat je dit via hier laat weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Om dit voor je te kunnen controleren en je situatie goed in beeld te krijgen, wil ik je vragen om nog even je gegevens aan je profiel toe te voegen: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Zodra dat is aangevuld, duik ik er direct voor je in. Dankjewel alvast!

 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 juni 2025

Hey ​@lc985, bedankt voor je uitgebreide bericht en heldere toelichting. Fijn dat je dit via hier laat weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Om dit voor je te kunnen controleren en je situatie goed in beeld te krijgen, wil ik je vragen om nog even je gegevens aan je profiel toe te voegen: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Zodra dat is aangevuld, duik ik er direct voor je in. Dankjewel alvast!

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 17 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@lc985, bedankt voor je uitgebreide bericht en heldere toelichting. Fijn dat je dit via hier laat weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Om dit voor je te kunnen controleren en je situatie goed in beeld te krijgen, wil ik je vragen om nog even je gegevens aan je profiel toe te voegen: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Zodra dat is aangevuld, duik ik er direct voor je in. Dankjewel alvast!

 

Hoi Tommie, De gegevens zijn aangevuld.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen