Geachte medewerker,
Sinds een aantal weken krijg ik in de avonduren op de TV de melding “er gaat iets mis. Deze functie of instelling is momenteel niet beschikbaar. Kijk je even of het ligt aan je internet verbinding?”
Normaal was de tijd van de verstoring te kort om verder onderzoek te doen, echter gisteren avond 15-06-2025 duurde dit wel een hele poos. Verder constateerde ik ook dat ik geen internet had ten tijde van de storing, Op het Odido modem was het Wan symbool gewoon groen, als ik de Utp uit de Wan haalde dan was deze grijs en na het terug plaatsen was deze weer gewoon groen. Op het lokale netwerk was alles bereikbaar en functioneerde normaal. Na dat ik vanochtend wat had gezocht wat er aan de hand kon zijn liep ik tegen de volgende melding aan
het blijkt dus al maanden aan de gang te zijn. Overdag lijkt alles normaal te werken echter merken wij het meestal in de avonduren aan de TV. Het vervelende is dat na de storing de film niet meer afgekeken kan worden en verder kijken kan dan ook niet meer. De enige manier die we dan nog hebben om de hele film weer van voor af te bekijken bij 7 dagen terug kijken waar ook weer niet al de films door Odido hiervoor ondersteund worden terwijl men wel aanbied als nieuwe klant tot 7 dagen terug kijken, dat is nogal frustrerend. Ik heb hiervoor de klantenservice gebeld zij zouden gaan overleggen wat de mogelijkheden waren en zij zouden na 10 a 15 minuten terug bellen, maar ik heb ze niet meer gehoord
Ik hoop dat jullie daar een oplossing voor hebben tot dat de storing is opgelost.