Als ik wil zien wat komt aanstaande zaterdag 24 mei op de tv gids
Krijg ik alleen “Geen Programma Informatie” te zien en dat probleem heb ik al sinds vrijdag.
Heeft iemand dezelfde probleem en wordt er hier door de technische dienst al naar gekeken?
Bedankt voor het antwoordt en de hulp hiermee.
Groetjes Roos
Beste antwoord door Roos21
Demi van Odido schreef:
Hi @Roos21, inmiddels is het probleem opgelost sinds 21 mei. Klopt het dat alles weer als een zonnetje werkt? Ook voor komend weekend? Ik ben benieuwd!
Hi @MartinSh2, goed dat je dit aangeeft. Deze melding is bij ons bekend over BBC2. Vanmorgen liep alles wel weer helemaal correct. Ervaar je dit nu ook zo? Mocht dit bij een komende opname toch niet goed meer lopen, wil je dan laten weten met welke opname dit zo is? Dan kunnen we hier gerichter naar kijken. Dank je wel alvast!
Bij me had ik eerst problemen met de TV gids van NPO2 en NPO3 daarna BBC2 en later weer NPO2.
Op dit moment werk het gehele TV gids weer, hopelijk blijft het zo.
Hey @Roos21 & @mrwjca, superfijn dat jullie het hier melden, we willen natuurlijk dat je gewoon lekker vooruit kunt bladeren en alvast je zaterdagavond kunt plannen.
Dit is een bekend probleem waar onze technische dienst al volop mee bezig is. Jullie zijn hierin zeker niet de enige, en we hopen dit zo snel mogelijk weer recht te trekken. Dank jullie voor je geduld en scherpe oog, en mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, jullie weten me te vinden!
We wilden een paar dingen voor opnemen instellen, maar dit werkt nu dus niet.
Dit geldt voor de App en de mediabox.
Het is misschien een luxe probleem, maar desalniettemin een probleem die z.s.m. opgelost dient te worden, zodat wij programma's kunnen blijven opnemen en terugkijken, wat nu op dit moment helaas niet meer kan.
Hey @Roos21 & @mrwjca, superfijn dat jullie het hier melden, we willen natuurlijk dat je gewoon lekker vooruit kunt bladeren en alvast je zaterdagavond kunt plannen.
Dit is een bekend probleem waar onze technische dienst al volop mee bezig is. Jullie zijn hierin zeker niet de enige, en we hopen dit zo snel mogelijk weer recht te trekken. Dank jullie voor je geduld en scherpe oog, en mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, jullie weten me te vinden!
Erg jammer vind ik Tommie deze soort terugkerende problemen.
Hopelijk is dit nieuw probleem voor zaterdag opgelost.
Iedere maand betaal ik en anderen neem ik aan ook, veel geld voor een service dat heel vaak kuren vertoont en dat vind ik niet acceptabel
Hierbij meld ik, voor zover anderen dat nog niet hebben gedaan, dat sinds enkele dagen ook de gids voor BBC2 niet klopt. Er wordt geen rekening gehouden met het tijdsverschil tussen Engeland en hier. Opnemen is dus ook onmogelijk. Vervelend.
Hi @Roos21, inmiddels is het probleem opgelost sinds 21 mei. Klopt het dat alles weer als een zonnetje werkt? Ook voor komend weekend? Ik ben benieuwd!
Hi @MartinSh2, goed dat je dit aangeeft. Deze melding is bij ons bekend over BBC2. Vanmorgen liep alles wel weer helemaal correct. Ervaar je dit nu ook zo? Mocht dit bij een komende opname toch niet goed meer lopen, wil je dan laten weten met welke opname dit zo is? Dan kunnen we hier gerichter naar kijken. Dank je wel alvast!
Hi @Roos21, inmiddels is het probleem opgelost sinds 21 mei. Klopt het dat alles weer als een zonnetje werkt? Ook voor komend weekend? Ik ben benieuwd!
Hi @MartinSh2, goed dat je dit aangeeft. Deze melding is bij ons bekend over BBC2. Vanmorgen liep alles wel weer helemaal correct. Ervaar je dit nu ook zo? Mocht dit bij een komende opname toch niet goed meer lopen, wil je dan laten weten met welke opname dit zo is? Dan kunnen we hier gerichter naar kijken. Dank je wel alvast!
Bij me had ik eerst problemen met de TV gids van NPO2 en NPO3 daarna BBC2 en later weer NPO2.
Op dit moment werk het gehele TV gids weer, hopelijk blijft het zo.
Sorry al weer even geleden, maar zit ook niet altijd op dit forum. Dit probleem met de EPG blijft terug komen, regelmatig kan ik niet vooruit kijken en met de problemen die er zijn met opnemen van series (alles van een serie opnemen, heb ik ook een keer gemeld) wordt het een uitdaging om iets op te nemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.