Skip to main content

Steeds opnieuw inloggen op de tv app, word er gek van

steeds opnieuw inloggen op de tv app, word er gek van!!

Uitgelichte reactie

19 mei 2025

Hey ​@fam-zonneveld, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mag ik vragen wat voor tv je precies hebt? En is dit toevallig een Samsung tv waarop je via onze Smart TV app kijkt?

Als dat zo is: we weten van het probleem waarbij klanten regelmatig opnieuw moeten inloggen in de app met een Samsung tv. Onze technische collega’s zijn hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Laat je het me weten? Dan kan ik het voor je nakijken en je eventueel op de hoogte houden van updates!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 19 mei 2025

Hey ​@fam-zonneveld, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mag ik vragen wat voor tv je precies hebt? En is dit toevallig een Samsung tv waarop je via onze Smart TV app kijkt?

Als dat zo is: we weten van het probleem waarbij klanten regelmatig opnieuw moeten inloggen in de app met een Samsung tv. Onze technische collega’s zijn hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Laat je het me weten? Dan kan ik het voor je nakijken en je eventueel op de hoogte houden van updates!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 25 juni 2025

.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen