Skip to main content

Er gaat iets mis... Probeer je het nog een keer

• is een Top Poster
  • 7 reacties

Zoals zoveel mensen heb ik ook last van deze constante melding. Ik word er helemaal gek van, dit is al tijden zo en ik snap niet dat het niet al is opgelost. 

De powerflip doet ook niks. 

Heb hier gelezen over de 10 sec terug spoelen zodat je even tv kan kijken, maar dit is geen oplossing. 

Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden) Samsung Q74BA 65 tv

Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV. Kan ik niet vinden?? 

Wat is de softwareversie van de TV? 1661

Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.  De nieuwste

Bij welke zenders doet het probleem zich voor? Allemaal

Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)? Nee

Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk? Ja

Kan dit opgelost worden???

Uitgelichte reactie

7 mei 2025

Hey ​@SamSel, welkom op onze Community!

Ik wil niks liever dan dat jij zonder zorgen tv kunt kijken. Dit probleem is echter bij ons bekend en er wordt met man en macht aan gewerkt om dit spoedig op te lossen. Onze technische dienst is samen met het Tv-team en de leverancier van Samsung aan het kijken hoe ze dit kunnen oplossen. Voor nu mijn excuses voor het ongemak, ik duim ervoor dat dit spoedig opgelost wordt! 

22 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 7 mei 2025

Hey ​@SamSel, welkom op onze Community!

Ik wil niks liever dan dat jij zonder zorgen tv kunt kijken. Dit probleem is echter bij ons bekend en er wordt met man en macht aan gewerkt om dit spoedig op te lossen. Onze technische dienst is samen met het Tv-team en de leverancier van Samsung aan het kijken hoe ze dit kunnen oplossen. Voor nu mijn excuses voor het ongemak, ik duim ervoor dat dit spoedig opgelost wordt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 mei 2025

Beste ​@Tommie van Odido fijn dat.jullie ermee bezig zijn, maar dit speelt al aardig wat weken. Ik kan niet normaal tv kijken. Ik ga ervan dat klanten hiervoor gecompenseerd worden?? 

Wat dit is niet te doen zo. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 mei 2025

@Tommie van Odido gaan we daar nog gecompenseerd voor worden? 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@SamSel, ik snap je! Dit proces, een nieuwe firmware voor de app, kan inderdaad een poos duren. Wij moeten deze bug-loos maken, per bouwjaar indienen bij Samsung en deze moet door Samsung worden goedgekeurd. Naar een compensatie kijken we absoluut wanneer het is opgelost. Je zou tijdelijk de Odido Online TV app kunnen streamen naar je tv, mocht je die mogelijkheid hebben. Als dat werkt voor jou, is dit voor nu een tussentijdse oplossing!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 mei 2025

Bedankt ​@Cheyenne van Odido voor je antwoord. Ik wacht dan vol verwachting af. Fijne dag gewenst!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Jij ook ​@SamSel! 😁

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 mei 2025

Hoi Allen, is er een nieuwe status bekend over dit probleem? Ik hoor graag. Alvast bedankt.

Ik ben terug van een weekje weggeweest, en heb hetzelfde probleem op verschillende zenders (NPO, RTL, TLC, enz). Ik heb dit probleem ooit eerder gehad en met een power flip was het opgelost. Dit keer heeft de power flip helaas niet geholpen.

Wat ik nog meer heb gedaan, naast de power flip:

- de app gereset. Dat heeft ook niet geholpen, ik heb daarna

- de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (maw moest opnieuw met met klantnr en pin inloggen)

Ik weet dat altijd een aantal standaard vragen worden gesteld:

1. Wat is het merk van de tv? Samsung (S95BA)
  2. Wat is het typenummer van de tv? QE55S95BATXXN
  3. Wat is het besturingssysteem van de tv? Ik denk Tizen
  4. Wat is de softwareversie? T-PTMDEUC-1661.6, BT - S (de laatste versie volgens de TV)
  5. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd? 2.0.5184 (bijgewerkt op 8/5/2025)
  6. Bij welke zender doet het probleem zich voor? Alle soorten, zie hierboven
  7. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor? 21 mei tussen 20:00 en 21:00 uur 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 22 mei 2025

Hey ​@FAM2024, goed dat je even van je laat horen en fijn dat je dit deelt na je vakantie. Op dit moment is het probleem nog in onderzoek bij onze technische dienst. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Dankjewel ook voor het delen van de stappen die je al hebt geprobeerd, dat helpt ons enorm in het verdere onderzoek. Zodra er een update beschikbaar is, zullen we die uiteraard direct hier delen. Houd het forum dus zeker in de gaten, en nogmaals dank voor je geduld en het meedenken!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 mei 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Het komt regelmatig voor, maar niet altijd. (1x per dag ofzo)

Ik heb een LG C1 met de laatste versie van WebOS 2.5 en de laatste versie van de app. De internet verbinding is prima. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mrkknbrg, dankjewel voor deze toevoeging! Ik lees echter dat jij een LG tv hebt en geen Samsung. Bij jou moet dit op een andere oorzaak rusten. Om dit topic over Samsung te laten gaan, kan je het beste een los topic starten, met hierin zoveel mogelijk informatie over wat je ervaart + onderstaande informatie:

1. Wat ervaar je precies?
  2. Wat is het merk van de tv? 
  3. Wat is het typenummer van de tv?
  4. Wat is het besturingssysteem van de tv?
  5. Wat is de softwareversie? 
  6. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd?
  7. Bij welke zender doet het probleem zich voor? 
  8. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor? 

Dankjewel alvast!

• 2 reacties
  • 25 mei 2025

Wat ik niet snap he, als er zo veel mensen lopen te klagen over die kut app, waarom krijgen we dan tijdelijk geen kastje? We betalen om tv te kijken, maar dat wordt je onmogelijk gemaakt. De oplossing duurt al een tijdje, de bloeddruk stijgt bij de gebruiker en odido haalt ze schouders op, doorloopt een kansloos stappenplan met iedereen( leest, probeert jou de fout in de schoenen te schuiven) en als je om een kastje vraagt uiteindelijk, moet je er voor betalen. Echt een kansloos zooitje daar vind ik. En dan ben ik klant sinds het hele vroege begin, 2001 ofzo. Maar de service van heel odido is om te janken vergeleken met vroeger. De mobile tak is net zo erg, leuk als het allemaal werkt, maar werkt het niet ben je aan de goden overgeleverd. En keer op keer die kansloze stappenplannen, die he zelf ook al door lopen hebt. En aan het einde, we weten het niet en doei 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 mei 2025

Er zijn zoveel tv's, playstores en al die merken hebben weer hun eigen update eisen. Odido is niet de grootste speler op TV gebied. De "cordcutters" nemen steeds meer de overhand. Het onderhouden van een mediabox applicatie is met kleinere aantallen nog wel te doen, ze kunnen dat ook zelf testen. Voor al die andere varianten ben je na de ontwikkelaars toch ook afhankelijk van klant ervaringen om e.e.a. te verbeteren.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 mei 2025

Hoi Allen, daarnet de app wederom opnieuw geïnstalleerd, en vooralsnog lijkt alles weer in orde. Hopelijk blijft het zo, want heb al een paar dagen geen TV gekeken. 

• 1 reactie
  • 21 juni 2025

Hoi

is er een nieuwe status bekend over dit probleem? Ik hoor graag. Alvast bedankt.

Ik heb dit probleem ook, en kan nauwelijks goed TV kijken. Streaming diensten werken allemaal prima op de direct aan moden bedrade TV

Al gedaan

- de app gereset. niet geholpen, 

- de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . Ook niet geholpem

1. Wat is het merk van de tv? Samsung 
  2. Wat is het typenummer van de tv? 55QN95C
  3. Wat is het besturingssysteem van de tv? Tizen
  4. Wat is de softwareversie? de laatste versie volgens de TV
  5. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd? opnieuw gedownload, dus laatste versie
  6. Bij welke zender doet het probleem zich voor? Alle 
  7. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor? structureel al weken lang 

• 2 reacties
  • 21 juni 2025
Ronald1971 schreef:

Hoi

is er een nieuwe status bekend over dit probleem? Ik hoor graag. Alvast bedankt.

Ik heb dit probleem ook, en kan nauwelijks goed TV kijken. Streaming diensten werken allemaal prima op de direct aan moden bedrade TV

Al gedaan

- de app gereset. niet geholpen, 

- de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . Ook niet geholpem

1. Wat is het merk van de tv? Samsung 
  2. Wat is het typenummer van de tv? 55QN95C
  3. Wat is het besturingssysteem van de tv? Tizen
  4. Wat is de softwareversie? de laatste versie volgens de TV
  5. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd? opnieuw gedownload, dus laatste versie
  6. Bij welke zender doet het probleem zich voor? Alle 
  7. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor? structureel al weken lang 

Ik heb ze gebeld, probleem is bekend, word aan gewerkt. Je kan als het over is compensatie vragen. Dat je nu niet kan kijken interesseerde ze niet. Dat je steeds je tv uit het stopcontact moet trekken, en misschien wel kapot gaat, interesseert ze niet. Kortom, je bent een nummer en krijg de pest

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 juli 2025

@Tommie van Odido al weer een update? Het tv kijken is nog steeds om te janken... 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@SamSel, we hadden inderdaad weer wat problemen met TV. Dit is inmiddels opgelost, merk jij dat ook? Als het nog steeds te merken is laat het dan gerust weten. Mijn excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 juli 2025

@Tommie van Odido jullie hadden weer wat problemen, wat weer is opgelost?? We hebben, zoals velen, al maanden nog steeds hetzelfde probleem? Het probleem van 'er gaat iets mis?'

Dit is zo een groot probleem, dat als dit was opgelost, ik ervan uit ga dat jullie dit aan de klanten laten weten. Met een compensatie voor het maanden niet fatsoenlijk tv kunnen kijken…

Dus ik vind dit heel eerlijk een beetje simpel en luchtig antwoord?? 

Nee het is nog steeds niet opgelost. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 8 juli 2025

Hey ​@SamSel, dat is inderdaad een ander probleem. Hier wordt nog steeds aan gewerkt door ons Tv-team, technische dienst en leverancier. Ze werken aan een nieuwe firmware versie, zodra deze gereed is moeten alle problemen zijn verholpen!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 juli 2025

@Tommie van Odido bedankt voor je berichtje. Enig idee hoelang dat nog gaat duren? Ik mag namelijk inmiddels mijn abonnement al verlengen en heb al sinds het begin problemen... 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 9 juli 2025

Hey ​@SamSel, ik kom net uit een meeting met het Tv-team.

Ze denken dat dit nog ongeveer 3 tot 4 weken kan duren, hopelijk sneller. De vakantieperiode komt eraan en daardoor kan het wat langer duren. Ik hoop oprecht dat ze het sneller kunnen realiseren! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 juli 2025

@Tommie van Odido bedankt voor het terug koppelen. We wachten het weer af.. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen