Skip to main content
Beantwoord

npo app start niet op, zwart beeld

• 25 april 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Sinds kort ben ik overgestapt op Odido glasvezel. De npo app start wisselend op. Soms doet deze het. Echter 9 van de 10 keer blijft het beeld zwart en is de app niet te openen. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Verder geen problemen met het internet of televisie. Iemand een idee wat dit kan zijn? 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@maaikehermans4, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons en op de community! Ik wil uiteraard graag dat jij zonder problemen gebruik kan maken van de NPO app. Gebruik je de NPO app via de Mediabox of staat deze echt op de tv geïnstalleerd? Mocht je gebruikmaken van de app op de Mediabox ben ik ook erg benieuwd of dit ook op andere apps voorkomt of dat het alleen bij de NPO app gebeurt. Hou je me op de hoogte? 

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2025

Hi ​@maaikehermans4, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons en op de community! Ik wil uiteraard graag dat jij zonder problemen gebruik kan maken van de NPO app. Gebruik je de NPO app via de Mediabox of staat deze echt op de tv geïnstalleerd? Mocht je gebruikmaken van de app op de Mediabox ben ik ook erg benieuwd of dit ook op andere apps voorkomt of dat het alleen bij de NPO app gebeurt. Hou je me op de hoogte? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen