Skip to main content
Beantwoord

Geen live TV sinds update 3-4

  • 10 april 2025
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de update van de Odido TV app (voor Samsung smart TV) werkt de live tv niet meer. We krijgen zwart beeld en vervolgens de melding “Er gaat iets mis. Probeer het nog een keer” 

App meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

terugkijken werkt wel gewoon.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi allemaal, dank jullie wel! Inmiddels is dit een bekend issue bij ons rondom de Samsung tv's. Het TV team werkt ontzettend hard aan een oplossing. Klopt het bij jullie ook dat de tv van de stroom halen een tijdelijke oplossing is en er daarna wel Live TV gekeken kan worden?

Bekijk origineel

8 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 april 2025

Hier hetzelfde probleem sinds gisteren, app al opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes . 
opnames en terugkijken werkt wel.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi beide, ik wil dit graag oplossen! Om welke TV gaat het precies? Zouden jullie het merk en modelnummer kunnen delen? Ook het bouwjaar zou fijn zijn, mochten jullie daar achter kunnen komen. Dankjewel!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 april 2025

Mijn tv is een Samsung the frame, 75”

  • Modelcode: QE75LSO3BAUXXN
  • Softwareversie: T-PTMDEUC-1661.6, BT - S

bouwjaar kan ik nergens vinden 

 

bedankt voor je reactie


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Ook voor mijn tv is hetzelfde issue:

modelcode: QE65LS03BAUXXN
softwareversie T-PTMDEUC-1661.6, BT - S
bouwjaar 2022


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 11 april 2025

Hier ook. Terugkijken werkt, live kijken vaker niet dan wel.

QE59Q80BATXZT

Software T-PTMDEUC-1661.6, BT-S


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 april 2025

Mijn tv is een Samsung QE50Q80B QLED 4K 2022


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2748 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2025

Hi allemaal, dank jullie wel! Inmiddels is dit een bekend issue bij ons rondom de Samsung tv's. Het TV team werkt ontzettend hard aan een oplossing. Klopt het bij jullie ook dat de tv van de stroom halen een tijdelijke oplossing is en er daarna wel Live TV gekeken kan worden?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi allemaal, dank jullie wel! Inmiddels is dit een bekend issue bij ons rondom de Samsung tv's. Het TV team werkt ontzettend hard aan een oplossing. Klopt het bij jullie ook dat de tv van de stroom halen een tijdelijke oplossing is en er daarna wel Live TV gekeken kan worden?

Klopt! Dat was hier de oplossing. Live tv werkt weer. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen