Skip to main content

oude apparatuur

• 10 april 2025
  • 6 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb een modem Zyxel 

Oud tv kastje aria type 7x 2x

Deze hebben nu problemen omdat ze verouderd zijn en jullie hebben inmiddels nieuwere en betere 

Graag ruil ik deze om omdat de oude nu problemen geven met internet en tv

Uitgelichte reactie

11 april 2025

Welkom op onze community! ​@Mandy de Groodt 

Als ik jouw bericht zo lees, is jouw apparatuur inderdaad toe aan vervanging. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van onze diensten! 😀

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is hiermee compleet en ik kan daarna gelijk voor je aan de slag. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

6 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 11 april 2025

Welkom op onze community! ​@Mandy de Groodt 

Als ik jouw bericht zo lees, is jouw apparatuur inderdaad toe aan vervanging. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van onze diensten! 😀

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is hiermee compleet en ik kan daarna gelijk voor je aan de slag. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025

Goedemorgen Teresa de laatste 3 cijfers van het IBAN zijn XXXX

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 8 mei 2025

Hey ​@Mandy de Groodt, ik heb je bericht aangepast, zou je de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Die gegevens kunnen alleen moderators bekijken namelijk en dan staat het niet openbaar! Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025

Ik heb het aangepast

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 mei 2025

Goedemorgen gisteren alles aangepast kunnen jullie nu dan mijn apparatuur omruilen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 9 mei 2025

​Dankjewel voor de genomen moeite! ​@Mandy de Groodt 

Ik heb de nieuwe apparatuur meteen jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! Laat je mij nog weten of de verbinding hierdoor beter is?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen