Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening ontkoppelt steeds (zelfs met nieuwe batterijen)

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb de laatste 4K TV Box met onderstaande afstandbediening. Nu is het zo dat lampje heel vaak rood knippert. Ik moet dan in de buurt van de mediabox staan en opnieuw koppelen (OK + Home Buttons ingedrukt houden). Wanneer ik weer terug op de bank zit is ie de verbinding echter weer kwijt. 

Heb al 4x nieuwe batterijen in gedaan (duracell ultra life), maakt niets uit.

Hoe kan dit opgelost worden? Niets is frustrerender dan een slecht haperende afstandbediening voor de media box. Ik lees veel dezelfde problemen, maar geen enkele oplossing - of zal ik toch maar op die KPN aanbieding ingaan?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Dankjewel ​@dominggus, helemaal top! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze leveren we binnen enkele werkdagen door de brievenbus. De andere hoeven wij niet retour. Laat je mij de uitkomst weten? Ik ben zeer benieuwd!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 10 april 2025

Hey ​@dominggus, welkom op onze Community!

Jouw afstandsbediening vertoont wel vreemd gedrag, dit heb ik nog niet eerder gehoord. Geen zorgen, ik ga je een nieuw exemplaar opsturen, ik ga er vanuit dat de problemen dan opgelost moeten zijn. Zou je alleen jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Dan zorg ik dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Dan zorg ik dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt! Alvast bedankt.

Seintje!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2025

Dankjewel ​@dominggus, helemaal top! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze leveren we binnen enkele werkdagen door de brievenbus. De andere hoeven wij niet retour. Laat je mij de uitkomst weten? Ik ben zeer benieuwd!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen