Skip to main content
Beantwoord

guest moce melding op TV

  • 8 februari 2025
  • 2 reacties
  • 10004 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Zyxel versterkers vervangen voor DECO. Alles werkt prima. Behalve de TV zie ik nu. Krijg in scherm melding Guest mode en krijg geen zenders meer te zien. De TV Box is met kabel aangesloten. Hoe kom ik van de guest mode melding af?

Beste antwoord door Ferry67

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Ferry67, staat het gastnetwerk inderdaad aan? Zo ja, heb je deze al eens uitgezet?

Via de Deco-app:

  1. Open de Deco-app op je smartphone.
  2. Log in met je Deco-account (als je nog niet bent ingelogd).
  3. Klik onderaan op de "Meer" (meestal drie stippen of instellingenpictogram).
  4. Selecteer "Gastnetwerk" in het menu.
  5. Je ziet een optie voor het Gastnetwerk dat momenteel actief is.
  6. Zet de schakelaar voor het Gastnetwerk uit om het uit te schakelen.
  7. Sla de instellingen op en herstart je netwerkapparaten voor de zekerheid.

Via de webversie:

  1. Open een webbrowser en ga naar het IP-adres van je Deco-router. Dit is meestal 192.168.68.1 of http://m.deco.network.
  2. Log in met je Deco-account.
  3. Zoek in de instellingen naar de "Gastnetwerk" optie.
  4. Zet het Gastnetwerk uit of pas de instellingen aan zoals gewenst.
  5. Sla de wijzigingen op.

Ik ben benieuwd!

@Cheyenne van Odido Dank je Cheyenne voor je hulp. Ik ben een weekend bezig geweest maar het hele netwerk en Zyxel router waren van slag. Slechte wifi en boven helemaal geen wifi meer. Ik heb de DECO apparaten weer ingepakt en retour gestuurd. Besloten om een extra access point van Zyxel aan te schaffen.

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 9 februari 2025

Hi ​@Ferry67, staat het gastnetwerk inderdaad aan? Zo ja, heb je deze al eens uitgezet?

Via de Deco-app:

  1. Open de Deco-app op je smartphone.
  2. Log in met je Deco-account (als je nog niet bent ingelogd).
  3. Klik onderaan op de "Meer" (meestal drie stippen of instellingenpictogram).
  4. Selecteer "Gastnetwerk" in het menu.
  5. Je ziet een optie voor het Gastnetwerk dat momenteel actief is.
  6. Zet de schakelaar voor het Gastnetwerk uit om het uit te schakelen.
  7. Sla de instellingen op en herstart je netwerkapparaten voor de zekerheid.

Via de webversie:

  1. Open een webbrowser en ga naar het IP-adres van je Deco-router. Dit is meestal 192.168.68.1 of http://m.deco.network.
  2. Log in met je Deco-account.
  3. Zoek in de instellingen naar de "Gastnetwerk" optie.
  4. Zet het Gastnetwerk uit of pas de instellingen aan zoals gewenst.
  5. Sla de wijzigingen op.

Ik ben benieuwd!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Ferry67, staat het gastnetwerk inderdaad aan? Zo ja, heb je deze al eens uitgezet?

Via de Deco-app:

  1. Open de Deco-app op je smartphone.
  2. Log in met je Deco-account (als je nog niet bent ingelogd).
  3. Klik onderaan op de "Meer" (meestal drie stippen of instellingenpictogram).
  4. Selecteer "Gastnetwerk" in het menu.
  5. Je ziet een optie voor het Gastnetwerk dat momenteel actief is.
  6. Zet de schakelaar voor het Gastnetwerk uit om het uit te schakelen.
  7. Sla de instellingen op en herstart je netwerkapparaten voor de zekerheid.

Via de webversie:

  1. Open een webbrowser en ga naar het IP-adres van je Deco-router. Dit is meestal 192.168.68.1 of http://m.deco.network.
  2. Log in met je Deco-account.
  3. Zoek in de instellingen naar de "Gastnetwerk" optie.
  4. Zet het Gastnetwerk uit of pas de instellingen aan zoals gewenst.
  5. Sla de wijzigingen op.

Ik ben benieuwd!

@Cheyenne van Odido Dank je Cheyenne voor je hulp. Ik ben een weekend bezig geweest maar het hele netwerk en Zyxel router waren van slag. Slechte wifi en boven helemaal geen wifi meer. Ik heb de DECO apparaten weer ingepakt en retour gestuurd. Besloten om een extra access point van Zyxel aan te schaffen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen